به گزارش پارس به نقل از تسنیم، جدول مقدماتی رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز با حضور یک نماینده از کشورمان پیگیری شد و شاهین خالدان پس از کسب اولین پیروزی، در دومین دیدار خود به مصاف نماینده روسیه رفت و در نهایت با نتیجه 6 بر صفر  و 6 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت.

وی در سومین دیدار خود به مصاف کریستوف دانگ از اتریش می‌رود و در صورت کسب این پیروزی جواز حضور در جدول اصلی را به دست می‌آورد.

همچنین انوشا شاهقلی دیگر نماینده کشورمان در جدول اصلی بازی‌ها با رافپودیچ کروات مسابقه می‌دهد.

در جدول مقدماتی بازی‌ها تنیسورهایی از کشورهای ایتالیا، ایران ، اتریش، بلاروس، اتریش، آلمان ، رومانی، بلغارستان، آذربایجان، هلند، اسلواکی، چک، اکراین، فرانسه، زیمباوه، کانادا، ترکیه، استرالیا، سوئیس، گرجستان، سوئد، آمریکا و لتونی حضور دارند.

این مسابقات از 14 تا 28 آذر ماه برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین‌زاده به مدت 2 هفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه سوم آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم‌های سقوط کننده از گروه 2 ( ایران و لبنان ) ، تیم‌های حاضر در گروه 3 ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 ( جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) برگزار می‌شود، آماده می کند.

دو  تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را به دست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند است و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.