به گزارش پارس مریم طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود اظهارداشت: برای سپری کردن تعطیلات نوروز به همراه اعضای خانواده به گرگان آمده ام. در این ایام هم تمرین را رها نخواهم کرد و در این شهر زیر نظر آقای گرگانی به تمریناتم ادامه خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه مصدومیتش پایش به طور کامل رفع شده است، اظهار داشت: تمرینات زمستانی خوبی را پشت سر گذاشتم و از این پس به تمرینات قدرتی-استقامتی خواهم پرداخت.

قهرمان دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر ایران با بیان این اینکه هنوز مشخص نیست که در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کنم، خاطرنشان کرد: در سال جاری مسابقات زیاد و مهمی از جمله ستارگان آسیا، جایزه بزرگ و قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارم. سال جاری برای دوومیدانی بسیار سخت و حساس است و ما باید بتوانیم در مسابقات پیش رو خوش بدرخشیم. استارت رقابت های سال ۹۲ از اردیبهشت ماه خورده می شود به همین دلیل هنوز مشخص نیست که در بازی های کشورهای همبستگی اسلامی شرکت می کنم یا خیر.

طوسی در خصوص اهداف خود در سال ۹۲ تاکید کرد: مهمترین هدفم در سال جاری بهبود رکوردهای ایران و ارتقاء رکوردهای شخصی ام است. یکی دیگر از برنامه های اصلی من قرار گرفتن بین سه نفر برتر مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین کسب سهمیه ورودی رقابت های جهانی مسکو است.

این دونده در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم سال جدید برای دوومیدانی ایران، سال موفق و افتخارآمیزی باشد و ملی پوشان کشورمان بتوانند مسیر افتخار و پیروزی خود را همچون سال گذشته طی کنند.