به گزارش پارس به نقل از فارس، احمد جمشیدیان در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال بابت کنار گذاشتن او از فهرست بازیکنان در روز پایانی نقل‌وانتقالات سال گذشته باید 250 میلیون تومان به وی پرداخت کند اظهار داشت: بله این حکم را من دراختیار دارم ولی پیگیری نکردم. دلیل اینکه پیگیری هم نکردم این بوده که نمیدانم وضعیت مالی باشگاه به چه صورت است. سال قبل وقتی باشگاه استقلال با من این رفتار را کرد من نیم فصل نتوانستم با تیمی قرارداد ببندم و برای نیم فصل دوم مجبور شدم برای عقد قرارداد با تیم جدید به کمیته انضباطی شکایت کنم. کمیته انضباطی هم استقلال را 600 میلیون تومان باید جریمه می کرد.

وی افزود: با این حال کمیته انضباطی رای به 250 میلیون تومان داد و من هم دیگر شکایتی نکردم و باشگاه استقلال هم که این مبلغ به نفعش بود شکایتی نکرد اما هیچ اقدامی هم بابت پرداخت این پول انجام نداد.

جمشیدیان ادامه داد: بحث من الان این جریمه نیست و اولویت من گرفتن مالیاتی است که بابت قرارداد سال اولم با استقلال بسته ام. باشگاه استقلال بابت قرارداد سال اولم 500 میلیون تومان به من بدهکار است و جالب است که اداره مالیات بابت این پولی که نگرفته ام 140 میلیون تومان مالیات می خواهد. در پی رفت و امدم به اداره مالیات متوجه شدم این اداره فقط حکم کمیته انضباطی را برای اثبات حرفهایم مبنی بر نگرفتن پول از استقلال قبول دارد و من هم برای همین یک ماه قبل از استقلال شکایت کردم تا کمیته انضباطی نامه بدهد من پولی از استقلال نگرفتم. کمیته انضباطی هم دو هفته قبل به استقلال نامه زده تا این موضوع را رسما به کمیته انضباطی اعلام کند که من چقدر از قراردادم را در سال اول گرفته ام اما استقلال با وجود زمان دو هفته ای برای پاسخ این کار را نکرد و کمیته انضباطی مجددا این نامه را به استقلال زده است.

این بازیکن ادامه داد: استقلال مبلغی حدود 700 میلیون تومان باید به من پول بدهد و من هنوز برای گرفتن حقم اقدامی نکرده ام اما این درست نیست بابت پول نگرفته مالیات بدهم آن هم در شرایطی که یک سال فوتبالی را از دست دادم.

جمشیدیان تاکید کرد: خیلی ها فکر می کنند من از فوتبال خداحافظی کرده ام اما این طور نیست. من برای نیم فصل دوم آمادگی بازی دارم و با دو تیم هم در حال مذاکره هستم و اگر اتفاقی نیفتد تا دو هفته دیگر با یک تیم قرارداد امضا می کنم.