به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کریم بنزما با دو گلی که در دیدار برابر ختافه به ثمر رساند، نشان داد در آمادگی خوبی به سر می‌برد. با این حال این ستاره فرانسوی، روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. او متهم به اخاذی از متیو والبونا شده است و این باعث شده تا هجمه‌ای گستره علیه او شکل بگیرد.

بنزما پنجشنبه همین هفته باید در دادگاه حاضر شود و در صورت اثبات جرمش، احتمال دارد برای همیشه از تیم ملی فوتبال فرانسه کنار گذاشته شود.

زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه به حمایت از بنزما پرداخت و ابراز امیدواری کرد محرومیتی برای او در نظر گرفته نشود.

او گفت: بنزما بازیکن بسیار خوبی است. تنها به جنبه کیفی و عملکرد یک بازیکن در مستطیل سبز نگاه می‌کنم. او مهاجم بسیار باتجربه‌ای است و می‌تواند برای فرانسه سرنوشت‌ساز باشد. امیدوارم مشکلات شخصی او حل شود تا با تمرکز بالایی بازی کند.

اسطوره فوتبال فرانسه ادامه داد: تا روز پنجشنبه صبر می‌کنیم. امیدوارم به خاطر فرانسه، بنزما با محرومیت مواجه نشده و از تیم ملی فوتبال فرانسه کنار گذاشته نشود.

زیدان پیش از این هم بارها به حمایت از بنزما پرداخته بود. با این حال به او توصیه کرد تنها به فوتبال فکر کند و به دنبال کارهای حاشیه‌ای نباشد. زیدان و بنزما الجزایری الأصل هستند و به این خاطر است که اسطوره فوتبال فرانسه به حمایت از هموطن خود می‌پردازد.