به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی تاج در مورد شایعه حضور مخفیانه یک مربی در سازمان لیگ برای ثبت قرارداد با پرسپولیس گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد و هیچ کسی برای ثبت قرارداد جدید با پرسپولیس به سازمان لیگ مراجعه نکرده است. عقیده شخصی من این است که برانکو یک مربی بزرگ است که حضورش می‌تواند به نفع فوتبال کشورمان باشد. حضور مربیانی مثل برانکو به سود فوتبال ایران است.

وی در مورد اینکه آیا برانکو برای فسخ قراردادش با پرسپولیس اقدامی کرده است، گفت: این مسئله هم اصلا صحت ندارد و کسی برای فسخ قرارداد برانکو نیز اقدامی کرده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه سرافراز رئیس صدا و سیما وقت ملاقاتی به او و کفاشیان نداده است، گفت:من و کفاشیان جلساتی با مجتهد از مسئولان ارشد صدا و سیما داشته‌ایم اما با رئیس محترم صدا و سیما ملاقاتی نکرده‌ایم. با این حال ما برای احقاق حق باشگاه‌ها که همان حق پخش تلویزیونی است مسیر خودمان را طی می‌کنیم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

تاج در مورد اینکه باشگاه نفت درخواست تعویق باز‌ی‌اش را داشته و یا اینکه بازیکنان امید را یک روز زودتر در اختیار داشته باشند، گفت: من خودم با حبیب کاشانی مدیر تیم امید در این زمینه صحبت کردم و قرار شد برای همکاری باشگاه‌ها با تیم امید بازیکنان روز پنج‌شنبه در تهران باشند و در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند تا آنها نیز بتوانند از بازیکنان‌شان در مسابقات لیگ برتر به شکل مطلوب استفاده کنند.