به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا،‌ تیم کلیولند کاوالیرز با شوت هوک ثانیه آخر لبران جیمز توانست میهمان خود بروکلین نتس را شکست دهد تا همچنان در خانه بدون شکست باشد.

جیمز در این مورد گفت: من احساس کردم نه تنها برای خودم بلکه برای تیمم هم می‌توانم کاری انجام دهم. خوشحالم که توانستم از پس از این کار بر بیایم. من روی این گونه شوت‌های هوک زیاد کار کرده‌ام ولی برخی مواقع اجرای آن آسان و برخی اوقات سخت است.

لبران جیمز که در حضور پسرانش، لبران جونیور و برایس در سالن کوئیکن لونز بازی می‌کرد، با خنده گفت: من مطمئن هستم که برای آنها نتیجه بازی مهم نبود. آنها می‌خواهند در آخر هفته بازی‌های ویدئویی انجام دهند و من هم بعد از بازی آماده شدم به آنها ملحق شوم. 

تیم تورونتو رپتورز هم با شوت ثانیه پایانی کوری جوزف توانست میزبان خود واشنگتن ویزاردز را شکست دهد. شوت 3 امتیازی جوزف در حالی وارد سبد ویزاردز شد که زنگ پایان بازی به صدا در آمده بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

تورونتو 84 – واشنگتن 82

بروکلین 88 – کلیولند 90

دنور 81 – دالاس 92

آتلانتا 88 – سان آنتونیو 108

نیواورلینز 87 – یوتا 101

لیکرز 96 – پورتلند 108

ساکرامنتو 101 – گلدن استیت 120

در پایان بازی‌های امروز، کلیولند و ایندیانا، تیم‌های صدرنشین و بروکلین و فیلادلفیا قعرنشینان کنفرانس شرق هستند. گلدن استیت و سان آنتونیو نیز در کنفرانس غرب در بالای جدول قرار دارند و نیواورلینز و لیکرز قعرنشین هستند.