به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، سیامک کوهنورد در مورد وضعیت تیم راه‌آهن گفت: تیم ما در بازی قبلی با بدشانسی امتیاز از دست داد ما حملات زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود، همبستگی امسال بچه‌های ما نقطه قوت راه‌آهن است.

او در مورد عملکرد خط دفاعی که مورد انتقاد قرار گرفته ادامه داد: متاسفانه ما محسن ایران‌‌نژاد را از دست دادیم و در پست دفاع به مشکل برخوردیم و دست آقامهدی در آن پست خالی شد. آقای تارتار به خوبی بچه‌ها را مدیریت می‌کند و تا نیم فصل ما همین‌طور پیش می رویم و آن موقع می‌توانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

این بازیکن در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما استقلال‌خوزستان در جام‌حذفی حذف کردیم و آنها می‌آیند که مقابل ما نتیجه بگیرند و باید حواسمان به این قضیه باشد و 3 امتیاز را راحت از دست ندهیم.

کوهنورد در پایان افزود: مدیریت واقعا دارد زحمت می‌کشد و از طرفی از مالک باشگاه آقای کیانی تشکر می‌کنم که دارد از جیب خودش هزینه می‌کند. خیلی سخت می‌تواند کسی را پیدا کرد که در شرایط خصوصی باشگاه را تحویل بگیرد.