به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، وحید حمدی‌نژاد درباره شرایط تیم نفت پیش از بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم ما حتی مقابل سپاهان هم بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه باختیم. با این همه همبستگی تیم ما خیلی خوب است و برای بازی فردا مقابل استقلال با تدابیر خاصی وارد زمین می شویم و می‌خواهیم از اسم و رسم باشگاه نفت دفاع کنیم.

وی درباره وضعیت استقلال هم ادامه داد: به هر حال این تیم در صدر جدول لیگ برتر است و قطعاً‌ از نظر کیفی و کمی شرایط خوبی دارد اما همه کسانی که بازی‌های ما را دیده‌اند معتقدند که در اکثر بازی‌ها ما بهتر از حریفانمان بازی کردیم اما با بدشانسی برنده نشدیم. با این همه دلیل نمی‌شود که چون استقلال در صدر جدول است بازی راحتی پیش رو داشته باشد. از طرف دیگر عدم نتیجه‌گیری در لیگ برتر باعث شده تا برای جام حذفی با انگیزه بسیار زیادی وارد مسابقات شویم و می‌خواهیم نتیجه آبرومندی در این مسابقات بگیریم.

بازیکن نفت تهران درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به باخت این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر دیدار فردا برای شاگردان علیرضا منصوریان یک بازی انتقامی باشد، اظهار داشت: بهتر است از کلمه انتقام استفاده نکنیم. ما دوست داریم به فینال صعود کنیم و اگر فیلم بازی ما مقابل استقلال در لیگ برتر را ببینید مشاهده خواهید کرد که موقعیت‌های زیادی داشتیم اما تبدیل به گل نشد و فکر می‌کنم شانس به نوعی از ما روی برگردانده است. شاید اگر کمی به خوش‌شانسی اعتقاد داشته باشیم توپ‌هایمان تبدیل به گل شود اما شک نکنید که فردا برای برد به میدان خواهیم رفت و می‌خواهیم از عملکرد سال گذشته خودمان دفاع کنیم البته جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است اما همین را بگویم که ما از بازی فردا فقط گل می‌خواهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهی فینال جام حذفی گذشته میان نفت و ذوب‌آهن امسال هم دوباره تکرار شود، افزود: ما با طرح و برنامه خاصی وارد جام حذفی شدیم اما اینکه فینال دوره قبل جام حذفی تکرار شود یا نه برای ما فرق ندارد. ما سال گذشته دو جام را از دست دادیم و امسال می‌خواهیم جبران کنیم.