به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، ابراهیم ترائوره به برد مونشن‌گلادباخ  مقابل سویا اسپانیا در چهارمین بازی مرحله گروهی چمپیونزلیگ ایمان دارد.

این مهاجم اهل گینه پیش از این مسابقه که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد، گفت:" دوباره یک فوتبال عالی را به نمایش خواهیم گذاشت. اگر مقابل سویا شجاعت داشته باشیم، باز هم پیروزی به دست خواهیم آورد."

گلادباخی‌ها درحالی بازی برگشت فصل جاری چمپیونزلیگ مقابل سویا را برگزار می‌کنند که بازی رفت را در زمانی که لوسیان فاوره کادر فنی‌شان را رهبری می‌کرد 3 بر 0 واگذار کرده بودند. آنها فوریه گذشته هم دو بار در چارچوب لیگ اروپا با این تیم اسپانیایی بازی کردند که در آن دو بازی هم شکست خوردند و حالا در شرایطی با مربیگری آندره شوبرت چهارشنبه شب پا به میدان می‌گذارند که قعر نشین گروه D هستند و این بازی آخرین فرصت آنهاست.

ترائوره افزود:" ما مقابل منچسترسیتی و یوونتوس خیلی خوب بازی کردیم و حالا می‌خواهیم در خانه خودمان برنده شویم. برای این منظور هر کار لازم باشد خواهیم کرد."

این بازیکن 27 ساله پس از حوادث تروریستی پاریس خانواد‌ه اش را به آلمان آورده تا خیالش از بابت امنیت آنها آسوده شود.

او در اینباره هم گفت:" انگار یک بار بزرگ از روی دوشم برداشته است. وقتی آنها اینجا باشند دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشم."