به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، سمیه عباسپور، بانوی کماندار تیم ملی جانبازان و معلولین است که در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب دو نشان نقره در بخش انفرادی کامپوند و تیمی میکس کامپوند شد.

وی درباره رقابت‌های کسب سهمیه گفت: برای مسابقات جهانی آلمان آمادگی خوبی داشتم و رکوردهای قابل توجهی هم به ثبت رسانده بودم. متاسفانه روز مسابقه به خاطر ایراد بی موردی که به ویلچرم گرفتند و منجر به تغییر موقعیت نشستنم شد نتوانستم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و از کسب سهمیه بازماندم.

ملی‌پوش تیروکمان افزود: شرایط کسب سهمیه در آلمان بسیار راحت‌تر بود و 8 نفر اول می‌توانستند سهمیه بگیرند، اما کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، به مراتب سخت‌تر بود. این دشواری برای رشته کامپوند دو چندان بود چرا که در ریکرو نفرات اول و دوم موفق به کسب سهمیه می‌شدند اما در کامپوند فقط نفرات اول سهمیه می‌گرفتند.

بانوی طلایی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون گفت: حساسیت این مسابقات باعث شد استرس بالایی داشته باشم و نتوانم به فینال بخش کسب سهمیه راه پیدا کنم. با وجود اینکه مسابقات بخش قهرمانی آسیا از کسب سهمیه دشوارتر بود و نفرات بیشتری هم در آن شرکت کرده بودند، اما در مسابقات قهرمانی آسیا توانستم به یک نقره در بخش انفرادی و یک نقره در بخش تیمی میکس همراه با شهاب ریحانی برسم.

عباسپور تصریح کرد: با این حال ناامید نیستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در فرصت باقیمانده بتوانم سهمیه پارالمپیک را بدست آورم. سال آینده مسابقاتی در جمهوری چک برگزار می‌شود که به عنوان مسابقات پیش پارالمپیکی نیز محسوب می‌شود. امیدوارم بتوانم از این مسابقات با دست پر بازگردم.

وی افزود: با حمایت همسر و خانواده‌ام دغدغه‌ای برای نگهداری فرزند کوچکم ندارم و خوشحالم که خانواده‌ام حامی همیشگی من هستند. با اینحال دلتنگی‌ها و دوری از دخترم در ایام تمرین و مسابقات را به امید این تحمل می‌کنم که بتوانم با موفقیتم آینده دخترم را بسازم و این بزرگ‌ترین هدف من است.