به گزارش پارس به نقل از فارس، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در چهارچوب مرحله‌ نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت تا پس از هفته دوم لیگ برتر شاهد یک دربی دیگر ولی این بار در جام حذفی از دو تیم باشیم.

این بازی که در روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر و به میزبانی ذوب‌آهن برگزار می‌شود، را محسن ترکی داور برجسته‌ کشورمان که سابقه‌ پنج بار قضاوت در شهرآورد تهران را نیز دارد، سوت خواهد زد.

وی از داوران خوب کشورمان است که از سال 2003 در بین داوران بین‌المللی قرار گفت، این داور مشهدی که در سال 2011 در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشت، بازی‌های حساسی را سوت زده و از داوران باتجربه‌ کشورمان محسوب می‌شود.

همچنین دپارتمان داوری کشورمان با بررسی عملکرد داوران معمولاً بهترین داور را برای قضاوت در دربی تهران انتخاب می‌کند که قضاوت در این مسابقه‌ حساس می‌تواند یک برند برای داوران باشد که محسن ترکی آخرین دربی تهران را سوت زده است، به این ترتیب می‌توان وی را به عنوان بهترین و آماده‌ترین داور این روزهای کشورمان نام برد.

این در حالی است که بازی‌های دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن همیشه بازی‌های پرهیجان و گاهی اوقات بازی‌های پرحاشیه‌ای بوده است و از مسابقات حساس محسوب می‌شود، جایی‌ که دربی در تمامی شهرها شرایط خاص خودش را دارد.

دو تیم پرافتخار اصفهان در حالی در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که برنده‌ آن‌ها باید در فینال منتظر یکی از سه تیم تراکتور، استقلال و یا نفت تهران باشد این در حالی است که این برنده این مسابقه از همان بازی روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد که این حساسیت مسابقه را بالاتر خواهد برد و کار را برای محسن ترکی کمی دشوارتر می‌کند.

گفتنی است دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن هرکدام به ترتیب چهار و سه قهرمانی در این جام کسب کرده‌اند که آخرین قهرمانی نیز بازمی‌گردد به فصل گذشته که تیم ذوب‌آهن توانست تیم نفت تهران را شکست دهد و سومین جام قهرمانی را برای فوتبال دوستان اصفهانی به ارمغان بیاورد.

حال بار دیگر یک پای فینال اصفهان است و باید دید در ادامه آیا این تیم راه‌یافته به فینال می‌تواند راه ذوب‌آهن فصل گذشته را در ادامه بپیماید یا خیر؟