به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی در حالی در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشت و دو پیروزی برابر تیم‌های عمان و ازبکستان کسب کرد که دو لژیونر خود به نام‌های الله‌کرم استکی و علیرضا موسوی را در اختیار نداشت، اما حالا با اضافه شدن این دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان ترکیب تیم ملی ایران برای ادامه مسابقات تکمیل شد.

استکی در تیم مون‌پلیه و علیرضا موسوی در تیم دینامو بخارست رومانی بازی می‌کنند و به دلیل حضور در مسابقات باشگاه های اروپا و لیگ‌های داخلی نتوانستند در دو بازی نخست تیم ملی کشورمان را همراهی کنند.

الله کرم استکی درخصوص مصدومیتش گفت: بازی‌های تیم ملی از امروز حساس خواهد شد و هر دقیقه از بازی‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. مصدومیت من هنوز به صورت کامل برطرف نشده است، اما با این حال تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را در ترکیب تیم ملی داشته باشم.

تیم ‌ملی هندبال ایران که از دو بازی گذشته خود دو پیروزی برابر تیم‌های عمان و ازبکستان کسب کرده بود امروز از ساعت 15:30 در سومین مسابقه خود به مصاف ژاپن می‌رود.

* گروه‌بندی مسابقات به این شرح زیر است:

گروه یک: بحرین، کره‌جنوبی، عراق، چین و استرالیا

گروه دو: ایران، عربستان، عمان، ژاپن، ازبکستان و قطر

* برنامه سایر دیدارهای تیم ایران به شرح زیر است:

ایران - ژاپن (چهارشنبه 27 آبان - ساعت: 15:30)

ایران - قطر (جمعه 29 آبان - ساعت : 9:30 )

ایران - عربستان (یکشنبه اول آذر - ساعت : 19:30)

تا کنون علاوه بر تیم هندبال برزیل، میزبان مسابقات المپیک، تیم‌های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی‌های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته‌اند.