به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس،جبار قوچان‌نژاد در خصوص شرایط تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان و پیروزی هفته گذشته برابر گوهرکویر زاهدان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تیم زاهدان مقابل تیم‌هایی که هم سبک ما هستند بسیار خوب بازی کرده و حتی موفق به کسب سهمیه هم شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آنها دست‌شان از نظر بازیکن بسته بود، بدون احتیاط بازی می‌کردند اما از طرفی با توجه به اینکه ما نیاز به برد داشتیم سعی کردیم با تمام توان مقابل حریف قرار بگیریم. ما هم مانند زاهدانی‌ها در سالن سبزوار به نوعی میهمان بودیم چرا که برای اولین بار بود در این سالن از حریفان میزبانی می‌کردیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان خاطرنشان کرد: سعی کردیم جریان بازی را در کنترل خود داشته باشیم و برای این کار از سرویس‌های کم اشتباه و دفاع روی تور مطمئن استفاده کردیم. می‌خواستیم با این پیروزی کم کم از رده‌های انتهایی جدول جدا شویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

قوچان‌نژاد در خصوص بازی هفته هفتم مقابل متین صالحین ورامین عنوان کرد: کارمان خیلی سخت است. تیم حریف، کادر فنی و بازیکن ارزشمندی دارد که در شهر خود توان‌شان دو چندان هم می‌شود اما ما می‌خواهیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و مانع قطع شدن نوار خوب بازی‌های خوب‌مان باشیم.

کارشناس والیبال ایران در مورد انتخاب لوزانو و سیچلو به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شناخت سیچلو از والیبال و بازیکنان ایران کمک می‌کند تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم. به عقیده من این زوج آرژانتینی انتخاب خوبی بودند و امیدوارم نتایج خوبی همراه با والیبال ایران کسب کنند.