به گزارش پارس به نقل از فارس، تونی اولویرا در مورد شکست ۳ بر یک تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: امروز تیم ما کاریکاتور تراکتورسازی بود. ۳۰ دقیقه اول انگار در زمین نبودیم. البته باد هم مانع از بازی ما شده بود. سپاهان خیلی بهتر و سرتر از ما بازی کرد. خیلی خوب ما را پرس کردند و با ۲ گلی که زدند روحیه خوبی گرفتند و توانستند در نیمه دوم گل سوم را هم به ثمر برساند. این تیم چند بار قهرمان لیگ شده و قدرت خوبی دارد.

وی افزود: این بازی برای ۲ تیم مهم بود که سپاهان با برد توانست فاصله اش را بیشتر کند، به آنها تبریک می گویم اما بازیکنان ما هم در حد توان خود بازی کردند. متاسفانه در نهایت باختیم.

اولیویرا خاطرنشان کرد: ۴ هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و خیلی اتفاقات می افتد. در لیگ و آسیا تمام تلاش خود را انجام می دهیم و از لحاظ روحی و فیزیکی کار می کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد ادامه مسابقات عنوان کرد: از الان نمی توانم راجع به مسابقات بعدی چیزی بگویم چون هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد، در رختکن به بازیکنان گفتم غصه نخورید و در عید در کنار خانواده های خود به فکر سلامتی باشید، گفتم در عید به فوتبال و تراکتورسازی فکر نکنند. اگر عید نبود یک روز تمرین را تعطیل می کردم اما به خاطر عید تا شنبه به تیم زمان استراحت دادم.

اولیویرا اظهار داشت: اگر می توانستم ۷ نفر را امروز تعویض می کردم. اصلا خوب نبودیم. سوکا و خلعتبری بازیکنان سرعتی هستند و شرایط سختی برای ما رقم زدند. باید تا آخر با این نفرات مان مسابقات را انجام دهیم و نمی توانیم فعلا تغییری ایجاد کنیم.

وی افزود: در بازی رفت با چهار گل به پیروزی رسیدم اما هدفمان را با این باخت از دست نمی دهیم و کارمان را ادامه می دهیم. دوست ندارم در دریا بمیریم. باید در لیگ برتر و آسیا نتاج خوبی بگیریم.

وی در پایان در مورد هواداران تراکتورسازی گفت: امروز ۳ بر یک به تیم دوم جدول باختیم. تماشاگران به شکلی تیم را تشویق می کنند که احساس کردم در انگلیس هستم. هواداران تراکتورسازی مثل هواداران انگلیس تیم خود را تشویق می کنند. هیچ وقت این هواداران را فراموش نمی کنم و آنها همیشه در قلب من خواهند بود.