به گزارش پارس به نقل از  مهر، از میان ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی در امارت و دیدار مقابل کویت، ۹ بازیکن و اعضای کادر فنی صبح امروز و ساعت ۱۰: ۵۰ صبح، تهران را به مقصد امارات ترک کردند و ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز به دبی رسیده و پس از ورود به باشگاه ایرانیان که هتل محل اقامت تیم ملی است و صرف ناهار، برای استراحت به اتاقهای خود رفته و اولین تمرین خود را عصر امروز در زمین چمن باشگاه ایرانیان انجام خواهند داد.

۹ بازیکنی که امروز وارد امارات شدند، عبارتند از: رحمان احمدی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، آندرانیک تیموریان، مهرداد پولادی، مهرداد اولادی، قاسم حدادی فر، سید جلال حسینی و سید جلال رافخایی. بازیکنان دعوت شده ای که امروز در لیگ برتر بازی داشتندد، فردا سه شنبه عازم امارات خواهند شد و بازیکنان لژیونر هم در روزهای آینده و مطابق با برنامه زمانبندی اش اعلام خواهد شد، به اردوی تیم ملی ملحق می شود. همچنین فردا بازیکنان استقلال و سپاهان که به تیم ملی دعوت شده اند به دبی خواهند آمد.

تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردویی آماده سازی راهی امارات شده است، روز ۶ فروردین ماه سال آینده در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در کویت به مصاف تیم ملی ایران کشور خواهد رفت.