به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری ایسنا،مصاحبه‌ای از کریستیانو رونالدو منتشر شد. آن گفت‌وگو پس از اهدای کفش طلای اروپا صورت پذیرفته بود. مهاجم رئال مادرید درباره پست جدیدش در زمین و موضوعاتی دیگر صحبت کرد.

زمانی که فوتبال خود را آغاز کردید، فکر می‌کردید چهار بار صاحب کفش طلای اروپا شوید؟

نه هرگز، فکر می‌کردم که بتوانم یک یا دو بار این جایزه را ببرم ولی نه چهار مرتبه. گاهی اوقات اتفاقاتی در مسیر زندگی قرار می‌گیرند که تو را به رسیدن به هدفی هل می‌دهند. به طور مثال، آخرین بار در بازی‌های ابتدایی فصل گل‌های فراوانی به ثمر رساندم و فکر کردم خیلی خوب، من خوب بازی می‌کنم و می‌خواهم به این روند ادامه دهم. با هدف کسب این جایزه فصل را آغاز نکردم ولی در پایان این اتفاق افتاد.

آیا کریستیانو پس از حضور در رئال مادرید تغییر زیادی کرده است؟

بله من در حال حاضر در مرکز بازی می‌کنم و دیگر مهاجم کناری نیستم. چون وقتی در مرکز بازی کنید بیشتر می‌توانید گلزنی کنید و دروازه نزدیک‌تر است. موقعیت من کمی تغییر یافته است و نحوه گلزنی من نیز عوض شده است این موضوع را بر اساس تجربه یاد می‌گیرید. این چیزی است که به طور طبیعی به من رسیده است و من از آن خوشحالم. می‌توانم پیشرفت خود را در طول دوران بازیگری‌ام ببینم.

آیا می‌خواهید در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنید؟

در حال حاضر 30 ساله هستم و دوست دارم 5 یا 6 ساله دیگر بازی کنم. دوست دارم به عناوین بیشتری دست پیدا کنم و من در بهترین تیم جهان بازی می‌کنم. من تا 33 سالگی‌ام با این تیم قرارداد دارم. بارها گفته‌ام رویا من پایان دوران بازیگری‌ام در رئال مادرید است چون من در اینجا احساس خوبی دارم و برای تیم بازیکن موثری هستم.

چه کسانی رقیبانت در کسب توپ طلای 2015 هستند؟

مهاجمان خیلی خوبی در لیگ‌های اروپایی وجود دارند،‌ وین رونی، سرخیو آگوئرو، لواندوفسکی، نیمار، کریم بنزما نیز خوب بازی می‌کند و همچنین لوئیس سوارس باید دید که سال چگونه پایان می‌پذیرد.

از چه جهاتی می‌خواهید بازی خود را بهتر کنید؟

از همه جهات. همیشه می‌خواهم بهتر از قبل باشم. می‌خواهم بازی با سر، ضربات آزاد را بهتر کنم. هیچ گاه نباید فکر کنیم که همه چیز را بلدیم.