به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: پیشاپیش نوروز باستانی را به همه ایرانیان تبریک می گویم و ان شاءلله سال و عید خوبی در کنار خانواده داشته باشند. بازی با کیفیت نبود بازیکنان ما خسته هستند و فشردگی سه چهار روزه مسابقات را داشتند. آن زمان که باید، بازی ها برگزار نشد اکنون سه روز یک بار بازی برگزار می شود. تاج زحمت می کشد اما زمانی به خاطر تیم ملی بازی ها برگزار نشد.

وی در مورد وضعیت مالی استقلال گفت: شرایط خوب مالی نداریم و شرمنده برخی همکارانم و بازیکنان هستم. ۴ هفته دیگر از لیگ مانده است و باید جلو برویم تا به اهداف مان برسیم. در بازی رحمتی زمین نخورد و فقط ۸ دقیقه آخر بازی روی دروازه استقلال بود و با یک بدشانسی هم توپ وارد دروازه ما شد. سه موقعیت گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران یکسال زحمت کشیدند و همه شما با این شرایط کار کردید و سختی کشیدید.

قلعه نویی در مورد اینکه تداوم این وضعیت چطور خواهد شد، گفت: به نظر شما چه کار باید بکنیم؟ بخواهیم تمرین را تعطیل کنیم بی احترامی به پیراهن و هواداران استقلال است و باید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می خواهد حداقل امروز می آمدند و شب عید یک پاکت به بازیکنان می دادند تا آنها دغدغه نداشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد درگیری بائو و منتظری گفت: درگیری بوده اگر بگویم نبوده دروغ است سر میز ناهار بوده است. زود تمام شد و همدیگر را بوسیدند.

قلعه نویی در مورد نبود عمران زاده گفت: شما کارگران ذوب آهن را دیدید که ماهی یک میلیون تومان در آن درجه حرارت می گرفتند عمران زاده هم روزی یک میلیون تومان می گیرید. خودتان قضاوت کنید. بائو و منتظری هم درگیر شدند اما اگر اینها می خواستند به استقلال بی احترامی کنند با آنها هم برخورد می کردم. شنیدم عمران زاده عذرخواهی کرده است. من مطبوعات را نمی خوانم اما شنیدم همه گفته اند که او مقصر بوده است. برخی هم به دنبال روزنامه های حاشیه ساز هستند. زمان من یک جهان فوتبال بود و یک لارودی، روزی که العین را بردیم برخی روزنامه ها روی جلدشان دنبال موضوع حنیف بودند ما هم باید اینطور باشیم. در حالیکه باید به دنبال خوشحالی مردم به خاطر پیروزی باشند. نگرش رسانه ها وقتی اینگونه است ما هم باید اینگونه باشیم. بازیکن بازی نمی کند هزار تا مسئله پیش می آید اما بازی کند همه چیز خوب است.

وی تصریح کرد: ساموئل ۱۴ بازی نیمکت نشین بود اما بعد آمد و در ترکیب ثابت بازی کرد. تورس هم ۴ دقیقه بازی کرد و همسترینگ اش پاره شد. فوتبالیست های ما بازی نکنند فکر و ذکرشان جایی دیگر است. جایی که من هستم اینجور حرف ها معنی نمی دهد چون این تیم استقلال است.