به گزارش پارس به نقل از فارس، اشکان دژاگه پس از پیروزی 3 بر یک ایران مقابل ترکمنستان گفت: بازی سختی بود اما مانند دیدار قبل شانس‌های زیادی داشتیم که موفق به گلزنی نشدیم. از طرفی ترکمنستان به خوبی از این فرصت استفاده کرد و به گل رسید،‌اما خوشبختانه خیلی زود جبران کردیم و برنده شدیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم برنده باشیم باید از تمام شانس‌هایمان استفاده کنیم تا بتوانیم با خیال راحت بازی را به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملی درباره دیدار مقابل گوام نیز، گفت: با توجه به مسافت دور و پرواز طولانی که در پیش داریم کارمان سخت است. امیدوارم در آن مسابقه هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

دژاگه درباره کاپیتانی‌اش در دیدار امروز مقابل ترکمنستان گفت: هر زمان که برای ایران بازی می‌کنم افتخار می‌کنم و امروز هم افتخار می‌کنم که کاپیتان ایران بودم اما بازیکنانی مانند آندو، حسینی، منتظری و حاج‌صفی نبودند و نتوانستند بازی کنند و کی‌روش کاپیتانی را بر عهده من گذاشت.

وی تصریح کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی را برای تیم ملی انجام دهم. بعضی روزها می‌توانم موثر باشم اما بعضی روزها روز ما نیست اما خوشحالم که امروز به تیم ملی کمک کردم.