به گزارش از پارس به نقل از خبرگزاری ایسنا،حماد ثامری در خصوص پیروزی تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: همان‌طور که می‌دانید پتروشیمی تیمی بزرگ و با مدیریت فوق‌العاده است. این تیم از کادرفنی بسیار بزرگ و بسکتبالیست‌های بزرگی نیز بهره می‌برد.

وی ادامه داد: ما در این بازی سعی کردیم داشته‌هایمان را به کار بگیریم. از نام تیم پتروشیمی نترسیدیم و تلاش کردیم با برنامه‌ای منسجم کارمان را انجام دهیم. با توجه به این‌که پتروشیمی به خوبی حریفان خود را آنالیز می‌کند، ما ریسک کردیم و یکسری کارهایی که پیش‌بینی نشده بودند یا کمتر پیش‌بینی می‌شدند، در این دیدار انجام دادیم که شجاعتمان هم جواب داد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: ما در این بازی در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه توانستیم اختلاف خوبی ایجاد کنیم و با حساب 29 بر 5 از پتروشیمی پیش افتادیم و در کوارتر دوم نیز اختلاف را به 22 امتیاز رساندیم. در ادامه مسابقه نیز بیشتر تلاش کردیم که بازی را کنترل و مدیریت کنیم، چرا که می‌دانستیم وقتی پتروشیمی در این شرایط قرار می‌گیرد، به آب و آتش می‌زند.

وی ادامه داد: به هر حال سعی کردیم، بازی را مدیریت کنیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و در نهایت دل هوادارانمان را شاد کنیم. ما در این بازی تلاش کردیم و نقاط ضعف و قوت حریف و همچنین نحوه دفاع‌شان را کاملا آنالیز کردیم و توانستیم بازیکنان کلیدی حریف، به ویژه ”ادگار سوسا” بسکتبالیست خارجی‌شان را از بازی خارج کنیم. بازیکنانم در این بازی برنامه‌هایمان را به خوبی انجام دادند و به خواسته‌مان رسیدیم.

ثامری گفت: پیروزی برابر پتروشیمی بندرامام کار راحتی نبود و کار کردن مقابل چنین تیمی نیاز به آنالیز خوب، هماهنگی و مدیریت دارد که ما با داشتن تمام این موارد، توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

وی افزود: مطمئن هستم پتروشیمی واقعی را از نیم‌فصل دوم خواهیم دید، چرا که شاهین‌طبع، سرمربی این تیم به دلیل حضور در اردوهای تیم‌ملی، کمی از این تیم دور بود و ما هم در این موقعیت به پتروشیمی خوردیم و سعی کردیم از آن بهره ببریم. به هر حال این مسابقه بازی بزرگی بود و ما تمام تلاش‌مان را کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش، گفت: ما از قبل یک بازیکن صربستانی داشتیم و چند روزی هم است که به جای بازیکن اهل نیجریه‌ای تیم، یک بازیکن صربستانی دیگر به خدمت گرفتیم که عملکرد هر دو بازیکن صرب، در این دیدار خوب و رضایت‌بخش بود. عملکرد بازیکن خارجی جدیدمان با وجود این‌که تنها یک جلسه با ما تمرین داشت، راضی‌کننده بود.

ثامری خاطرنشان‌کرد: امسال تیم آبادان روبه‌روی هیچ حریفی برای باخت وارد زمین نمی‌شود. ما در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم و تا آخر کار هم می‌جنگیم تا نماینده شایسته‌ای برای آبادان باشیم.