به گزارش از پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی امروز گفت: حسن یزدانی، مدال نقره مسابقات جهانی بزرگسالان سال 2015 میلادی و مدال طلای مسابقات جهانی جوانان 2014 میلادی در زاگرب کرواسی و کمربند قهرمانی خود در این رقابت ها را به موزه و بارگاه مطهر رضوی تقدیم کرد.

وی ادامه داد: این قهرمان اهل جویبار، به دلیل نذری که به خاطر موفقیت‌هایش در مسابقات داشت، مدال ‌ها و کمربند قهرمانی خود را به بارگاه حضرت رضا(ع) اهدا کرد.

مهردوست افزود: این آثار ارزشمند اهدایی در خزانه موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌ شود و پس از هماهنگی ‌های لازم، به صورت ادواری در گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش در خواهد آمد.

مجموعه‌ای منتخب از مدال های اهدایی چهره های قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و نخبگان علمی کشور به بارگاه امام هشتم(ع) در گنجینه مدال موزه مرکزی این آستان مقدس در معرض نمایش قرار دارد.

علاقه مندان همه روزه می‌ توانند از ساعت 8 تا 17:45 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 12 از گنجینه مدال واقع در طبقه دوم موزه مرکزی آستان قدس رضوی در صحن کوثر حرم مطهر رضوی بازدید کنند.