به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سخن از لیگ ستارگان قطر شد که بازیکنان ایرانی بسیاری در این لیگ بازی می‌کنند. یکی از این ستاره‌ها مجتبی جباری ستاره سابق آبی‌های تهران است که با بازی‌های به یادماندنی‌اش در تیم استقلال هیچگاه از یاد هواداران آبی‌ها نمی‌رود. وی سه فصل پیش به تیم الاهلی قطر پیوست تا بازی خود را در این کشور ادامه دهد. در اوایل حضورش در قطر خوش درخشید تا جایی که در نبود او تیمش ضعیف عمل می‌کرد حال با گذشت سه فصل از حضورش به بازیکن کلیدی تیمش تبدیل شده است. جباری در مصاحبه با سازمان لیگ ستارگان قطر درباره وضعیت تیمش در این فصل صحبت کرده است.

مصاحبه تفصیلی مجتبی جباری از ستاره سابق استقلال به شرح زیر است:

* نظرت درباره این فصل از لیگ ستارگان و سطح تیم‌ها چیست؟

این فصل نسبت به فصل گذشته رقابت‌‌ها بسیار سخت و جنجالی است زیرا تمام تیم‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و حرفی برای گفتن دارند. در این فصل تیم‌های قدرتمندی حضور دارند که برای قهرمانی می‌جنگند. رقابت در این فصل تنها در بالای جدول نیست بلکه در تمام نقاط جدول از بالای جدول تا میانه و حتی در انتها جدول تیم‌ها رقابت دارند زیرا در پایان جدول تیم‌هایی هستند که برای فرار از سقوط می‌جنگند.

* نظرت درباره حریفان تیم الاهلی در این فصل چیست؟

تمام حریفان الاهلی در این فصل حرفی برای گفتن دارند و تمام بازی‌‌ها حساس و سخت است. نمی‌توان گفت که مثلا این هفته با تیم فلان بازی داریم و کارمان آسان است نه بلکه تمام تیم‌ها کاملا آماده هستند و نباید تیمی را دستکم گرفت. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از تمام دیدارهایمان نتایج خوبی را بدست بیاوریم تا بتوانیم به اهدافمان در این فصل برسیم.

* نظرت درباره بازیکنان جدید که به تازگی به لیگ ستارگان پیوسته چیست؟

بله در این فصل بازیکنان خوبی در این لیگ به همراه تیم‌هایشان حاضر هستند و این دیدارها را جذاب می‌کند.

* درباره هدف تیم الاهلی در این فصل برایمان بگویید؟

همه ما در این فصل خواهان قرار گرفتن در بین 4 تیم نخست لیگ هستیم این هدف تمام همبازی‌ها و کادر فنی است تا بتوانیم سال آینده در قهرمانی جام قطر شرکت کنیم.در این فصل تیم‌ الاهلی در برخی از خطوط قوی‌تر از فصل پیش است مثلا خط دفاعی ما در این فصل بسیار قوی‌تر از فصل پیش است زیرا با گذشت 7 هفته از لیگ ستارگان گل‌های کمتری نسبت به فصل گذشته دریافت کردیم. اگر بتوانیم همین روند را حفظ کنیم و گل‌های کمتری بخوریم و در گلزنی هم خوب عمل کنیم به هدفمان در این فصل خواهیم رسید.

* نظرت درباره از دست دادن دیکو آقای گل فصل پیش لیگ که به تیم الغرافه پیوست چیست؟

بله بدون شک زمانی که گلزنی ماهر مانند دیکو را از دست بدهی خیلی از چیزها فرق می‌کند زیرا او بازیکن بزرگی است و از هر موقعیتی بهترین استفاده را می‌کرد اما این را بگویم از طرف دیگر موبیلی که به جای او در این فصل برای ما بازی ‌می‌کند تعجب من را برانگیخت زیرا او هم بسیار فرصت طلب است و از هر موقعیتی استفاده می‌‌کند و گل می‌زند ولی به طور طبیعی هنوز زمان می‌خواهد تا با تیم الاهلی هماهنگ شود دیکو هم در اولین فصل حضورش در الاهلی آقای گل نشده است بلکه چند فصلی گذشت تا توانست به این جایگاه برسد.

* به نظرت کدام تیم در این فصل شانس بیشتر قهرمانی را دارد؟

در فصل گذشته همچنان که دیدیم تیم السد و لخویا رقابت سختی برای قهرمانی داشتند اما به نظرم در این فصل قضیه فرق دارد و تیم‌های دیگری در این رقابت وارد شدند مانند الریان که از آغاز فصل شکستی نداشته و تمام بازی‌هایش را برده است و در صدر جدول قرار دارد و همین را می‌گویم که در این فصل رقابت بسیار سخت و فشرده است.

* در مورد قراردت با تیم الاهلی برایمان بگویید؟

قراردادم با تیم الاهلی در فصل آینده به اتمام می‌رسد ولی در طول سومین فصلی که برای این تیم بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و توانستم به اهدافم برسم و امیداورم روز به روز بهتر شوم و به تیمم کمک کنم. مهم در این فصل این است که به تیمم کمک کنم تا تمام بازی‌ها را پیروز میدان شود.

تیم الاهلی قطر در این فصل فقط جباری را در ترکیب خود ندارد بلکه بازیکن ایرانی دیگری به نام پژمان منتظری دارد که در خط دفاعی خوش می‌درخشد. اکنون با گذشت 7 هفته از لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی با 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.