به گزارش پارس به نقل از کاپ مدافع فصل گذشته الاهلی قطر گفت:به مدیربرنامه هایم گفتم تا آخر این هفته اصلا به من زنگ نزند چون می خواهم استراحت کنم.
سیدجلال حسینی که در دوره مدیریت نژادفلاح به باشگاه پرسپولیس رفت و آن زمان اعلام شد اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است این روزها منتظر تماس مسئولان این باشگاه مانده اما برخی شایعات به گوش می رسد که او در فهرست برانکو حضور ندارد. مدافع تیم ملی این روزها با برخی دیگر از ملی پوشان تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می کند و معتقد است فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و می تواند در نهایت آرامش تصمیمش را بگیرد.
در ادامه گفت و گوی سیدجلال حسینی را با خبرنگار کاپ می خوانید:
*با اینکه این روزها بازیکنان زیادی به باشگاه پرسپولیس مراجعه می کنند اما خبری از حضور شما نیست؟
وقتی هیچ تماسی با من گرفته نشده چرا باید به باشگاه بروم. من در دوره مدیریت قبلی یکسری صحبت ها انجام دادم اما حالا که همه چیز تغییر کرده مشخص نیست چه اتفاقی بیفتد.
*تا چه زمانی منتظر تماس پرسپولیسی ها خواهی ماند؟
این روزها با برخی دیگر از ملی پوشان به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیگیری می کنیم و دوست داریم به دور از هر گونه تنش کمی استراحت داشته باشیم. به نظرم برای هیچ کاری دیر نشده و فرصت لازم را دارم که در نهایت آرامش درباره آینده ام تصمیم گیری کنم. 
*اما شنیده می شود تو در فهرست برانکو نیستی.
خودتان هم می گویید شنیده می شود. اگر من در فهرست برانکو نبودم پس چطور نژادفلاح با من برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرد؟  به نظرم نباید به دید بد به این موضوع نگاه کرد. چون باشگاه تغییرات زیادی داشته و تقریبا تمام بازیکنان بلاتکلیف هستند. در ضمن خیلی از باشگاه ها که هنوز وضعیت شان مشخص نیست و اصلا کاری در نقل و انتقالات انجام نداده اند. من هم ترجیح می دهم این روزها از نظر جسمی و روحی ریکاوری کنم و بعد یک تصمیم درست بگیرم.
*دیگر از چه باشگاه هایی پیشنهاد داری؟
نمی خواهم با نام بردن از باشگاه ها بازارگرمی کنم اما پیشنهاداتی هم از داخل کشور و هم از خارج از کشور به من رسیده است. البته مدیربرنامه هایم بیشتر در جریان این پیشنهادات است که به او گفتم تا آخر این هفته اصلا به من زنگ نزند چون می خواهم استراحت کنم. قرار است هفته آینده با او بنشینیم و این پیشنهادات را بررسی کنیم.
*امکان ادامه حضورت در الاهلی قطر هم وجود دارد؟
فکر نمی کنم دیگر چنین اتفاقی رخ دهد. باشگاه الاهلی، پژمان منتظری را دقیقا در پست من جذب کرده و دیگر خودم هم علاقه ای ندارم در این باشگاه به کارم ادامه بدهم. 
*وقتی خبر پیوستن منتظری به الاهلی را شنیدی ناراحت نشدی که او جای تو را گرفته است؟
اصلا چنین احساسی نداشتم. فوتبال همین است و بازیکنان حرفه ای دائما تیمشان را تغییر می دهند. نمی توانم به این فکر کنم پژمان جای من را گرفته است. او ترجیح داده امسال در الاهلی بازی کند. من هم تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. 
*خوردبین در مصاحبه ای اعلام کرده بود حسینی فقط به خاطر بحث مالیاتش به باشگاه آمد اما نژادفلاح اعلام کرد با او به توافق رسیده است.
نه، اینطور هم نبود من فقط به خاطر ماجرای مالیات به باشگاه رفته باشم. البته یکی از مواردی که در جلسه با نژادفلاح درباره آن بحث کردیم همین ماجرای مالیات بود که البته بعد از چند دقیقه فهمیدم اصلا این موضوع به باشگاه پرسپولیس مربوط نمی شود. راجع به مسائل مختلف با نژادفلاح صحبت کردیم که بخشی از آن درباره فصل آینده بود. حدودا 4،5 دقیقه با نژادفلاح درباره حضورم در پرسپولیس صحبت کردم و به توافقاتی هم رسیدیم اما هیچ چیز رسمی و مکتوب نشد. نژادفلاح بیشتر دوست داشت در آن جلسه نظر مرا درباره آینده پرسپولیس جویا شود و به نظرم درست نیست اینگونه صحبت ها را بعد از رفتن او انجام دهیم.
*گفته می شد قرار است بازیکنانی چون مسعود شجاعی از طریق تو به پرسپولیس بیایند. 
مسعود همچنان هم یکی از بهترین بازیکنان ایران است. او خودش درباره آینده فوتبالی اش تصمیم می گیرد چون بازیکن بزرگی است و هیچ وقت اختیارش را دست کس دیگری نمی دهد. البته پرسپولیس هم باشگاه بزرگی است و شاید شجاعی علاقه داشته باشد که در این تیم بازی کند اما اینکه این موضوع از طرف من انجام شود صحت ندارد. 
*شنیده می شود یکی از جدی ترین پیشنهادات از باشگاه سپاهان است.
خیر، اصلا اینطور نیست. من با سپاهانی ها هیچ مذاکره ای نداشته ام. اصلا پیشنهاداتی از آنها به دست من نرسیده است.