به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران با حضور حدود 100 هوادار آغاز شد.

*حدود 50 هوادار اهوازی در ورزشگاه حاضر شدند که با طبل تیم خود را تشویق می‌کردند. هواداران استقلال خوزستان شعار قهرمانی هم سر دادند.

*پرچم بزرگی از استقلال خوزستان روی سکوها نصب شده بود.

*هواداران نفت چندین بار علی منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

* نام علیرضا بیرانوند که به علت مسائلی که پس از اعتراضش از نبودن در ترکیب تیم از فهرست کنار گذاشته بود در این دیدار هم در لیست 18 نفره قرار نداشت و وحید شیخ‌ویسی از دروازه نفتی‌ها محافظت می‌کند.

*پیام صادقیان در جریان نیمه نخست در یک صحنه با بازیکن استقلال خوزستان برخوردی داشت که این موضوع با اعتراض شدید او همراه شد و حتی وقتی کادر فنی هم به او تذکر داد که به بازی خود ادامه دهد او به این مسئله بی‌توجه بود و به اعتراض‌هایش ادامه می‌داد. او حتی بر سر مربی نفت هم داد زد.

*سیدجلال حسینی نیز در بین 18 بازیکن نفت حضور ندارد.

*منصوریان در چندین صحنه به پیام صادقیان گوشزد می‌کرد که زمین مسابقه کیفیت مطلوبی ندارد و نمی‌تواند کارهای تاکتیکی انجام دهد.

*سرمربی نفت در اواخر نیمه نخست به داور مسابقه گوشزد می‌کرد که بازی از کنترل او خارج شده و در چندین صحنه هم نسبت به قضاوت داور معترض بود.

*دا کروز مربی تیم ملی فوتبال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شده است.

*علیرضا بیرانوند با آغاز نیمه دوم در ورزشگاه تختی حضور یافت.