~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سینیشا میهایلوویچ سرمربی تیم آث‌میلان پس از پیروزی خفیف تیمش مقابل کیه‌وو در مصاحبه‌اش اعلام کرد که شاگردانش از موقعیت‌های بی‌شماری که داشتند نهایت استفاده را نکردند و تنها از یک موقعیت بهره بردند.

سرمربی روسونری در جمع خبرنگاران گفت:از این بازی رضایت دارم در این دیدار نزدیک به 20 موقعیت روی دروازه کیه‌وو داشتیم ولی در ضربات نهایی بسیار بی‌دقت ظاهر شدیم، ما چندین شوت در چارچوب داشتیم و متاسفانه نتوانستیم از بیشتر آن‌ها استفاده کنیم، ما امتیازاتی جمع کردیم و خودمان را در جدول بالا کشیدیم، بنابراین این به ما کمک می‌کند تا از ترسی که از فصل پیش به همراه داشتیم دور شویم، سرانجام امروز ما به شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم.

میهایلوویچ ادامه داد: از آنجایی که موقعیت‌های بسیاری برای قاطعانه‌تر کردن پیروزی‌مان داشتیم، ما بر روی همه چیز از جمله ضربات آخر تمرین می‌کنیم. این یک برد ضروری بود و من کیه‌وو را به خاطر عملکرد خوب این تیم تحسین می‌کنم، اکنون ما بازی سخت دیگری با لاتزیو خواهیم داشت.

سینیشا در رابطه شوخی اخیر برلوسکونی مدیرعامل باشگاهش در رابطه با اینکه اگر وقت داشته باشد برای میلان بازی می‌کند گفت: پس باید بگویم که بسیار خوشحالیم که او مشغول است و وقتی برای بازی کردن ندارد!

میلان با این پیروزی 16 امتیازی و در رده هشتم قرار گرفت.