به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا حسین مقامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دلایل کناره‌گیری خود از سمت دبیری فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، بیا‌ن‌ کرد: یک مقدار کار داشتم. مشکل خاصی نبود اما به جهت این که شرایط خودم با برخی از موارد سازگار نیست و با توجه به این که برای علی مرادی ارزش خاصی قائل هستم ترجیح دادم نباشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با علی مرادی دچار اختلاف نظر شده بودند؟ تصریح کرد: اختلاف نظری وجود نداشت. من 10 سال که در کنار علی مرادی باشم به عنوان یک سرباز از تصمیمات او پیروی می‌کنم و خدای نکرده به دنبال این نیستم که بخواهم تنش ایجاد کنم، ولی با توجه به این که هر کسی در زندگی برای خود اصولی دارد، زمانی که احساس کردم به اصول زندگی و فکری‌ام خدشه وارد می‌شود، ترجیح دادم که دیگر نباشم. شاید برای بعضی‌ها حضورشان به عنوان نفر دوم فدراسیون مهم باشد اما برای من چنین نیست و حداقل فکر می‌کنم طی 10 – 12 روز گذشته که بدون این که عکس العملی نشان دهم از فدراسیون بیرون آمدم و نشان دادم که این پست خیلی آش دهان سوزی نیست که بخواهم به هر صورتی که شده آنجا بمانم.

وی افزود: البته آدمی نیستم که از کار خسته شوم و بسیار با انرژی هم کار می‌کنم اما ترجیح دادم نباشم و فکر می‌کنم حضور نداشتنم تاثیر بیشتری در فدراسیون داشته باشد. یک زمانی ترجیح دادم در فدراسیون باشم و الان ترجیح می‌دهم که دیگر حضور نداشته باشم.

مقامی در پاسخ به این پرسش که آیا علی مرادی با کناره‌گیری او موافقت کرده است و در صورت درخواست او امکان بازگشت مجددش به فدراسیون وجود دارد، گفت: من با علی مرادی تماسی نداشتم که بخواهم موافقت او را بگیرم و به دنبال این قضیه هم نبودم. در مورد بازگشت مجدد به فدراسیون نیز بعید می‌رسد که چنین چیزی اتفاق بیفتد.

او در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که با توجه به فاصله زمانی کوتاهی که تا مسابقات جهانی باقی‌ مانده است فکر می‌کند که تصمیم درستی گرفته است، بیا‌ن‌ کرد: فکر نمی‌کنم حضور یا عدم حضور من تاثیری در مسابقات جهانی داشته باشد. ملی‌پوشان خوب و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی مشغول تمرین هستند و دعا می‌کنم در این آوردگاه خیلی حساس و با کمک سید الشهداء با دست پر برگردند که افتخاری برای ایران و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی باشد.

مقامی در مورد این که داخل فدراسیون با شخص خاصی دچار مشکل شده بود، تصریح کرد: من آدمی نیستم که به دنبال تنش باشم. اوایلی که بر سر کار آمدم بعضی از افراد یکسری کم لطفی‌ها نسبت به من داشتند و خدماتی که در 10 – 15 سال گذشته در حوزه و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی داشتم را به دلایلی که خودشان داشتند نادیده گرفتند. من آدمی نیستم که وارد تنش شوم. در همان زمان هم علیه کسی صحبتی نکردم چون خوشم نمی‌آید و تلاشم این است که انسجام و همدلی را بر اساس حوزه اختیاراتی که در ورزش دارم ایجاد کنم.

مقامی درباره علت اصلی کناره‌گیری خود از دبیری فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، گفت: ان‌شا‌ء‌الله حرفها بماند برای بعد.