~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار فردا دوشنبه تیمش برابر پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را پیش رو داریم، هرچند چندی پیش در جام حذفی برابر پرسپولیس قرار گرفتیم که در آن مسابقه روی یک اشتباه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم، اما شرایط ما نسبت به آن مسابقه متفاوت است و شرایط بهتری داریم.

وی با بیان اینکه در این بازی آرش افشین و رضی‌پور را در اختیار ندارد و سایر بازیکنان هم آماده هستند، تاکید کرد: در این بازی مهم، به دنبال ارائه یک بازی زیبا و توام با پیروزی در زمین پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این پرسش که ممکن است به علت اینکه این بازی برای پرسپولیس مسابقه پیش از دربی محسوب شود و ممکن است به همین علت زیبا نباشد؟، تاکید کرد: قطعاً بازی‌های پیش از دربی حساسیت‌های خاصی دارد اما این بازی نیز هم برای ما و هم برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک مسابقه خوب و زیبا به هدفمان برسیم.

استیلی در پایان در خصوص حاشیه‌های دیدار قبلی پرسپولیس و ملوان در جام حذفی هم گفت: هر بازی شرایط متفاوت‌تری دارد. امیدوارم فردا یک بازی زیبا و بدون حاشیه را از هر دو تیم شاهد باشیم.