به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان جایگزین برانکو ایوانکوویچ که امروز در کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس مطرح شد، گفت: پرسپولیس امروز آرامش کافی دارد و این دوستان که این سؤالات را مطرح می‌کنند به دنبال بر هم زدن این آرامش هستند.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع طرح شده در کنفرانس پرسپولیس هیچ بحث و حرفی با وی نشده است، ادامه داد: در حال حاضر به عنوان مدیر تیم ملی، طرفدار پرسپولیس هستم و نمی‌توانم تظاهر کنم که هوادار این تیم نیستم، چون مدت‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌ام و سالها کاپیتان این تیم بودم.

پیروانی تأکید کرد: یک بار دیگر تأکید می‌کنم که بهترین گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس برانکو است. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی در بین بهترین مربیان قرار داشته و هنوز هم هست و با بازی‌های خوبی که پرسپولیس انجام می‌دهد به آینده این تیم امیدوار هستم. فکر می‌کنم اقدامی که امروز صورت گرفته شیطنتی بوده تا دوباره بخواهند شرایط روحی و روانی این تیم را به هم بزنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تأکید کرد: با توجه به اتفاق تلخی که برای این تیم افتاد و پرسپولیس کاپیتان خوب و بااخلاقش را از دست داد، بازیکنان این تیم امروز در حال به دست آوردن آرامش خود هستند و بهتر است که دوستان با این ترفندهایی که اتفاقا کهنه شده است و مطرح کردن نام‌ها دنبال بر هم زدن آرامش پرسپولیس نباشند.

وی تصریح کرد: بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس برانکو است و امیدوارم مانند سابق حالا که باز هم او از همه لحاظ مورد تأیید است، بتواند نتایج خوبی را به دست آورده و با این تیم مقام‌های خوبی را نیز کسب کند.