به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که خوشحالم از این که پس از چهار سال دوری از کسب سکوهای جهانی و آسیایی شاهد مدال آوری تیم ‌ملی کامپوند هستم، اظها‌ر کرد: از زمانی که هدایت تیم ‌ملی کامپوند را بر عهده گرفتم، موفق شدیم در مسابقات جا‌م جها‌نی چین به مدال نقره تیمی، در جهانی دانمارک به نخستین مدال طلای تیمی جهان و در جا‌م جها‌نی لهستان، نقره انفرادی و نقره میکس تیمی برسیم. در حال‌ حاضر نیز در رنکینگ جهانی بعد از تیم دانمارک، تیم دوم جهان هستیم.

وی افزود: امسال سال پر افتخاری برای تیم ‌ملی کامپوند بود و دوست داریم این افتخارات را با کسب عنوان قهرمانی آسیا تکمیل کنیم. اگر چه پیش‌بینی از هم اکنون کار سختی است، اما به‌ هر‌ حال برای رسیدن به این موفقیت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

احمدی اردوی یک ماه کیش را یکی از بهترین اردوها برای موفقیت تیم ‌ملی کامپوند در تایلند دانست و افزود: این اردو تجربه بسیار خوبی برای کمانداران بود و طی آن توانستیم شرایط ایده‌ال و قابل قبولی را برای کمانداران جهت حضور موفقیت آمیز در تایلند فراهم کنیم.

وی شرایط کمانداران را در بخش زنان و مردان برای کسب سهمیه ریو امیدوار کننده ارزیابی و خاطر‌نشان کرد: با توجه به اردوهای خوبی که شجاعی برای تیم ‌ملی ریکرو و کامپوند تدارک دیده بود، ورزشکاران از هر لحاظ برای شرکت در مسابقه‌های آسیایی تایلند آماده هستند و طی برپایی اردوی یک ماهه کیش رکوردهایی قابل قبول و در سطح جهان زدند. البته در دانمارک نیز ما به دنبال قهرمانی جهان در بخش انفرادی تیمی و میکس بودیم، اما متاسفانه شرایط بد آب و هوایی مانع از رسیدن به این موفقیت شد. به هر حال در تایلند اگر مشکلی پیش نیاید، هدفمان تنها قهرمانی خواهد بود.

مربی تیم ‌ملی کامپوند از کره و هند به عنوان سخت ترین حریفان برای تیم ‌ملی کامپوند ایران نام برد و افزود: این دو تیم در مسابقات جهانی دانمارک و جا‌م جها‌نی لهستان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. قطعا با بر‌نامه‌ریزی که برای مسابقات آسیایی تایلند انجام داده‌اند، تنها به دنبال قهرمانی هستند. بنا‌بر‌این برای رسیدن به قهرمانی در تایلند باید مسیر پر پیچ و خمی را طی کنیم و با تمرکز بیشتر در صحنه ر‌قا‌بت‌ها حاضر شویم.

مربی تیم ‌ملی کامپوند همچنین درباره وضعیت تیم گفت: با بر‌نامه‌ریزی که برای تیم ‌ملی پیش‌بینی کردیم، سعی داریم طی اردوی 10 روزه‌ای که در تایلند خواهیم داشت، تیم را به اوج آمادگی برسانیم و رکورد آنها را ارتقا دهیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا المپیکی نبودن کامپوند تاثیری در عملکرد کمانداران در مسابقه‌های آسیایی تایلند نخواهد داشت، خاطر‌نشان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع تاثیری در عملکرد کمانداران کامپوند داشته باشد زیرا آنها عزم خود را جزم کردند که در بخش انفرادی، تیمی و میکس به مدال طلا دست پیدا کنند. البته امیدوارم این رشته نیز تا المپیک 2020 المپیکی شود. بدون شک اگر این اتفاق رخ دهد با پتانسیلی که از کمانداران ایران سراغ دارم، صد درصد سهمیه را کسب می‌کنیم و یکی از تیم‌های مدال آور در المپیک خواهیم بود.‌