به گزارش پارس، ایسنا به نقل از آس نوشت: لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی بارسلونا و ایبار گفت: مهم این است که ما خود برای این بازی آماده کنیم. از مشکلات تیم آگاه هستیم. از همه چیز مهم تر پیروزی است و اگر شد بدون اینکه گلی از حریف دریافت کنیم پیروز شویم. همیشه امکان بهتر شدن خط دفاعی و خط حمله وجود دارد. تیم در مسیر خوبی حرکت می کند و می داند که در کدام مناطق باید بهتر شود.

سرمربی بارسلونا درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا اظهار کرد: با او در این مورد صحبت نکرده‌ام اما روند بهبودی او به خوبی پیش می‌رود.

انریکه وضعیت اینیستا را خوب عنوان کرد و افزود: آندرس اینیستا به خوبی تمرین می‌کند و فردا درباره حضورش برابر ایبار تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره مشکلات اقتصادی بارسلونا برای جذب بازیکن در فصل نقل انتقالات زمستانی اظهار کرد: به من گفته‌اند که می‌توانیم قرارداد امضا کنیم و این جذاب است مخصوصا با شرایطی که تیم دارد.

پنجشنبه هفته گذشته یک قاضی به بازپرسان دستگاه قضایی اسپانیا در بارسلونا گزارش داد، یک کمک داور اسپانیایی اعتراف کرده که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت فشار قرار گرفته است تا در دیدار دو تیم که 21 نوامبر برگزار می‌شود، به سود رئال مادرید قضاوت کند. سرمربی اسپانیایی آبی اناری پوشان دراین باره گفت: من از شنیدن این خبر تعجب نکردم، خبر ناخوشایندی است و امیدوارم که به طور جدی پیگیری شود. درست است که همه چیز مشکوک است اما باید جدی درباره آن تحقیق کرد. مجموعه داوری در اسپانیا مشکلات زیادی دارد و نباید این مسائل نیز به آن وارد شود. منطقی است که به صورت جدی آن را پیگیری کنند. در این کشور همه چیز امکان پذیر است.

انریکه وضعیت لوییس سوارس را خوب پیش بینی کرد و افزود: او در میان خطوط بازی و از تیم حمایت می‌کند. کارش را به خوبی بدون توپ انجام می‌دهد. ما به دنبال چنین بازیکنی بودیم. سوارس هم سطح بهترین‌های جهان فوتبال است. او به خوبی خود را با تیم وفق داد و همچون یک رهبر تیم را هدایت می‌کند.