به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیتش پس از مصدومیت گفت: متاسفانه در بازی با سیاه‌جامگان از ناحیه عضله دوقلوی پا مصدوم شدم اما خوشبختانه مشخص شده که در این قسمت پارگی وجود ندارد و فقط درد زیادی دارد. قرار است امروز استراحت کنم و فردا نیز تمرین سبکی را انجام می‌دهم و سه‌شنبه در صورت صلاحدید کادر فنی تیم را در دیدار مقابل ملوان همراهی خواهم کرد.

وی ادامه داد: من سعی خود را می کنم تا سپاهان را در بازی مقابل ملوان همراهی کنم. در حال حاضر هم درد پایم به خاطر ضربه و کوفتگی است. اگر این درد به خاطر کشیدگی بود شرایط فرق می‌کرد. ان‌شاءالله که چیز خاصی نیست و اگر فرکی صلاح بداند بازی خواهم کرد.

خلعتبری در خصوص دیدار سپاهان مقابل سیاه‌جامگان با نتیجه تساوی همراه شد و ارتباط این نتیجه با دیر اضافه شدن ملی‌پوشان و مصدومیت غفوری گفت: درست است که وریا نبود اما روشندل که جایگزین او در این بازی بود، بازی خوبی را انجام داد اما در هر صورت وریا هم ملی‌پوش است و از لحاظ فنی و تاکتیکی بازیکن بزرگی به شمار می‌رود. روشندل نیز در این دیدار یکی از بهترین‌های زمین بود اما در هر صورت غیبت وریا نیز در دیدارهای سپاهان تاثیر می‌گذارد و امیدوارم او زودتر برگردد.

مهاجم سپاهان در مورد این مسابقه گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت. از سوی دیگر سیاه‌جامگان فقط یک فرصت داشت که از آن استفاده کرد و متاسفانه بازی مساوی شد.

وی در مورد دیدار هفته نهم سپاهان مقابل ملوان گفت: مطمئنا بازی سختی را پیش رو داریم. ملوان تیم خوبی است که من بازی‌هایش را دیده‌ام. آنها هم شرایط سختی دارند هرچند که می‌خواهند هرطور شده خود را به بالای جدول برسانند. ما نیز همین شرایط را داریم و می‌خواهیم در کورس تیم‌های صدرنشین بمانیم. باید صبر کرد و ببینیم خدا چه می‌خواهد. هرچند که ما در هر میدانی که مسابقه می‌دهیم هدفمان کسب سه امتیاز است.

وی در مورد بازگشت محرم نویدکیا به این تیم گفت: محرم صحبت‌هایش را کرد و گفت به خاطر مردم و نام سپاهان بازگشته است. ان‌شاءالله در ادامه محرم و وریا هم اضافه شوند تا تیم نتایج خوبی را بگیرد. نویدکیا فوتبالیست بزرگی است و امیدوارم با حضور او به شرایط خوب گذشته بازگردیم.