~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مسعود ظهرابی درباره اخباری مبنی بر غیبت لژیونرها در مسابقات انتخابی المپیک، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سجاد استکی، الله‌کرم استکی، علیرضا موسوی و دانیال کومایش در چهار روز پایانی اردوی کرواسی به تیم ملحق می شوند. اصلا چنین حرفی درست نیست که آنها نخواهند به مسابقات بیایند. در مورد ایمان جمالی هم باید بگویم که او توسط مربی جدید تیم ملی مجارستان به اردوی این کشور دعوت شده است. عرفان اسماعیلاگیچ هم یک ساعت با او حرف زد و به جمالی گفت که " به آنجا بروی ممکن است در لیست نهایی تیم مجارستان نباشی اما قطعا در ترکیب اصلی تیم ایران خواهی بود." قرار شده است که مهدوی شخصا با جمالی صحبت کند.

دبیر سازمان تیم های ملی هندبال همچنین درباره جدایی مدیر فنی و سرپرست تیم ملی هندبال گفت: الان شرایط اردوی تیم ملی خیلی خوب است. حاشیه خاصی وجود ندارد. بعد از اردوی مشهد عرفان اسماعیلاگیچ گفت که "مدیر فنی را برایم معنا کنید و نیازی به مدیر فنی در تیم ملی ندارم". در اردوی اسلوونی هم چون سهمی نمی توانست حضور داشته باشد، قرار شد اخوان که قبلا مدیر فنی بود، این سمت را بر عهده بگیرد. بعد از آن اردو هم مهدوی گفت که باید از اخوان در جای مناسبی استفاده کنیم تا شان او به عنوان پیشکوست این خانواده حفظ شود. از سوی دیگر همزمان با ابلاغ سهمی به عنوان سرپرست، او مسئول مسابقات نوجوانان فوتبال در مشهد شد و درگیری هایش بیشتر شد به همین دلیل مهدوی تصمیم گرفت که به طور موقت سرپرستی تیم را به می‌آبادی دهد.

وی افزود: می‌آبادی در جام نهاد ریاست جمهوری دچار عارضه قلبی شده بود که پرهیز و رژیم داشت و حالش بهتر شده بود. اما در روزهای اخیر دوباره مشکلات بیماری او بیشتر شده و به بیمارستان رفت. به هر حال به خاطر اهمیت کار سرپرست تیم ملی و برنامه‌ریزی برای اردوی تونس و کرواسی مجبور بودند که زودتر کارها را پیش ببرند.