~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس غلامرضا بهروان در مورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبا اظهار داشت: مسابقه امروز یک حالت احساسی داشت. بازی با تاخیر شروع شد و من بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم. کسانی که در برنامه‌های فرهنگی کار می‌کنند باید قانون را هم رعایت کنند چون برای تک تک اتفاقات برنامه‌ریزی شده است. امروز برنامه‌های کمی فشرده بود و همه می‌خواستند به نوعی ادای دین کنند اما این موضوعات توجیه خوبی برای دیر شروع شدن بازی نیست.

وی در خصوص اظهارات دایی و اعتراض او به برنامه‌ریزی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها در خواستی داشتند و به احترام مرحوم هادی نوروزی می‌خواستند بازی زمان دیگری برگزار شود. فکر می‌کنم هادی نوروزی آن قدر ارزش و احترام داشته باشد که ما بخواهیم به خاطرش این کار را انجام دهیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: فکر می‌کنم اصطلاح کلاه‌برداری موضوع قشنگی نباشد که کسی بخواهد آن را مطرح کند. این جزو اختیارات ماست که بتوانیم حتی یک روز بازی را جابه‌جا کنیم با این حال ما با یکی از مسئولان صبا صحبت کردیم و آن ها اعتراضی نداشتند به نظر من هادی نوروزی آنقدر ارزش دارد که بخواهیم این کار را برایش انجام دهیم و قطعا که دایی هم خودش این بازیکن را مطرح کرده این موضوع را می‌داند.

بهروان در مورد اینکه عواید حاصل از بلیت فروشی این مسابقه قرار است به خانواده مرحوم نوروزی برسد تصریح کرد: این پیشنهادی بود که یک نفر مطرح کرد و ما هم گفتیم پیشنهاد بدی نیست اما اینکه یک تیم بخواهد خودش بازی را رایگان برگزار کند امکان پذیر نیست چون تیم میهمان هم سهم دارد و باید حقوق افراد مختلف را هم در نظر گرفت.

وی با اشاره به بازوبند کاپیتانی پرسپولیسی‌ها در بازی امروز برابر صبا خاطرنشان کرد: بازوبند تیره بود اما از دقیقه اول بسته شده بود این درحالی است که بازوبند کاپیتانی باید معلوم باشد و همه باید آن‌را ببینند.