به گزارش پارس، ایسنا به نقل از مارکا نوشت: رافائل بنتیس از آنچلوتی به خوبی یاد نکرد و در مصاحبه‌ای گفت: وقتی اتلتیکو مادرید به ما چهار گل نزد این یعنی ما خوب کار کردیم! این گونه بنیتس آخرین نیش خود را به کارلتو، سرمربی سابق رئال مادرید زد.

رافائل نه تنها این موضوع را در رسانه مطرح کرد بلکه در کمپ تمرینی رئال مادرید در برابر بازیکنانی که سال گذشته زیر نظر آنچلوتی بودند و از این سرمربی دفاع کردند دوباره آن را تکرار کرد. او از اتحاد میان بازیکنان و موفقیت های کسب شده در زمان آنچلوتی آگاه است. بازیکنان مادریدی دوست ندارند که درباره سرمربی سابق تیم قضاوت شود. بنیتس رفتار درستی را پیش نگرفته است. این درحالی است که مربی ایتالیایی همیشه آرزوی موفقیت رئال مادرید به خصوص رافائل را دارد.

رفتارهای دو سرمربی با یکدیگر متفاوت است به طور مثال زمانی که بنتیس در بهترین بازیکن بودن کریستیانو رونالدو شک داشت، آنجلوتی از رونالدو تمجید کرد و کسب کفش طلای اروپا را به او تبریک گفت. همچنین او از شاگردان سابقش قدردانی کرد درمقابل بنیتس در جمع از خطای سرخیو راموس انتقاد کرد.

برکناری آنچلوتی برای خیلی از بازیکنان رئال مادرید غیر منتظره بود، مخصوصا برای راموس و کریستیانو رونالدو. بنتیس هیچگاه به خوبی از مربی ایتالیایی که بازیکنان از او خاطره خوبی داشتند، یاد نمی‌کند. آنچلوتی در برابر سخنان رافائل واکنشی نشان نمی‌دهد. این قانون نانوشته‌ای است که سرمربی جدید رئال مادرید باید آن را درک کند.