~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن گفت: از طرف خودم و باشگاه استقلال ایام سوگواری محرم را تسلیت می گویم و قرار بود بازی ما امروز برگزار شود و هزینه کرده بودیم و جا رزرو کردیم و متحمل یک سری مشکلات برای ما شد ولی اهمیتی به این مساله نمی دهیم راه آهن تیم خوبی است که کاظمی درست کرد و تارتار آن را تحویل گرفت و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و اگر بلیت برگشت گیر ما بیاید به اهواز برگردیم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا عادل را داریم و رای هنوز به ما ابلاغ نشده و با توجه به کارنامه خوب کلاه کج با دید مثبت نگاه کند و او بازیکن خوش اخلاق ما در چند فصل لیگ برتر بوده است. تلاش کردم تیم های دسته چهار و پنج پیدا نکردم و لیگ دسته چهار و پنج را راه اندازی کنیم و برخی تیم ها نیاز به گلزنی دارد و تیمی که در لیگ برتر است و نیاز به گلزنی دارد و خود باوری باید برسیم و بازی های خوب انجام دادیم و خیلی به من کمک کردند و بازیکنان جوان تیم ما به خودباوری رسیدند و فقط افسوس میخورم برای فوتبال خوزستان که در 14 دوره گذشته لیگ برتر کمتر بازیکنان جوان ما دیده نشده است.

وی در مورد اخراج 4 بازیکن گفت: اخراج نکرده ایم و تمام 30 بازیکن عزیز من و باشگاه هستند و به این 4 بازیکن و همه عوامل باشگاه باید حق داد و با توجه به رکورد اقتصادی درکشورمان یکی از تیم های مهم لیگ برتر جلسه خیلی مهمی داشت و به خاطر رکود اقتصادی و مشکلاتی که داشت به بیرون درز پیدا نکرده چون حرفه ای تر از ما بودند . با برطرف شدن مشکلات اقتصادی مشکلات اقتصادی باشگاه هم برطرف شود و انشالله باشگاه به من بگوید و این 4 عزیز بازهم به جمع ما برگردند.

بختیاری زاده در پایان سوال خبرنگاران گفت: اجازه بدهید یک نکته بیان کنم اینکه دائم تلفنم زنگ می خورد و خبرنگاران میخواهند با من مصاحبه کنند اتفاقا یکی از مهم ترین مسایلی که آموختم تعامل با ارباب جراید است و نمی  توانم تلفنم را خاموش کنم اما  اینکه به من طعنه می  زنید که چرا این همه مصاحبه می کنید اگر اجازه بدهید تلفنم را از این پس خاموش می کنم. افتخار میکنم در روز به جای 15 ساعت 150 ساعت با رسانه ها صحبت کنم چون حق مردم و هواداران است که لحظه به لحظه از باشگاه خبر دار شوند اما هر وقت اجازه بدهید دیگر صحبت نخواهم کرد.