~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا حمید بنی تمیم در گفتگو با ایسنا، درباره تعیین تکلیف شهرهای میزبان لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی اظهار کرد: درباره میزبانی از رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد با مدیران کل تربیت بدنی مازندران و کرمانشاه مکاتباتی را داشته‌ایم اما هنوز این موضوع مشخص نیست که در کدامیک از این استان‌ها این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: برای فدراسیون کشتی میزان امکانات و نحوه میزبانی از رقابت‌ها با توجه به اینکه میهمانانی از کشورهای خارجی خواهیم داشت از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم هر دو استان علاقمندی خاصی به کشتی دارند و برای فدراسیون تفاوتی ندارد کدامیک از این 2 استان میزبان شود.

وی درباره برخی مشکلات سالن کشتی جویبار و کمبود امکانات این شهر در میزبانی از اولین دوره لیگ جهانی کشتی آزاد گفت: اگر قرار باشد این میزبانی را به استان مازندران بدهیم شهر ساری را انتخاب خواهیم کرد چرا که از امکانات بهتری نسبت به دیگر شهرهای این استان برخوردار است.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: لیگ جهانی کشتی فرنگی مانند سال گذشته در استان خوزستان برگزار می‌شود اما این بار منطقه آزاد اروند این رقابت‌ها را میزبانی می‌کند و از امکانات مناسبی نیز برای این کار برخوردار است.