~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا محمد خاکپور در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سوریه درباره شرایط تیم امید گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و سه بازی گذشته تجربیات ارزشمندی برای ما در پی داشت. بازی فینال هم شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم امید افزود: در بازی نیمه نهایی به چند بازیکن خودمان استراحت دادیم تا ریکاوری لازم را برای فینال داشته باشند. ضمن این که خوشبختانه همه بازیکنان ما در سلامت کامل هستند و برای بازی فردا مصدومی نداریم.

خاکپور ادامه داد: ایران در فینال دوره‌های گذشته که با سوریه روبه‌رو شده، پیروز بوده است و ما هم نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا فردا شب برنده از زمین خارج شویم.

خاکپور درباره طرح و برنامه تیم امید برای بازی فردا گفت: مهم‌ترین هدف و برنامه ما این است که با تمرکز بالا و منظم بازی کنیم. قطعا اگر این هدف ما در زمین برآورده شود، بازی خوبی از تیم امید خواهیم دید.

سرمربی تیم امید ادامه داد: سوریه تیم جنگنده و خوبی است که بازی فیزیکی را در دستور کار دارد و در فاز تهاجمی عملکرد قابل قبولی در بازی‌های قبل داشته است. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم که تجربه ارزشمندی برای تیم ما خواهد بود.