~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس تیم‌ ملی امید ایران در دومین دیدار خود از سری رقابت‌های فوتبال غرب آسیا که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، از مرحله گروهی این رقابت‌ها در ورزشگاه لخویا به مصاف تیم امید عربستان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در دقیقه 9 مسابقه تیم ملی امید ایران با ارسال فاضلی از راست و با ضربه روپای زیبای ارسلان مطهری گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 15 ارسلان مطهری با فرار از پشت مدافعان حریف با ضربه بغل پای فنی دروازه عربستان را برای دومین بار باز کرد تا شاگردان خاکپور در همان دقایق نخست 2 بر صفر از حریف خود پیش بیافتند.

در دقیقه 17 یک ضربه پنالتی برای عربستان به دست آمد که عبدالله محمد گل اول عربستان را از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم ایران کار را هجومی آغاز کرد و روی فرارهای مطهری می‌توانست حتی گل سوم را هم به ثمر برساند که این این فرصت‌ها با بدشانسی برای شاگردان خاکپور از دست رفت.

در ادامه نیمه دوم این دیدار و در دقیقه 78 گل تساوی امید عربستان به ثمر رسید. در این صحنه ارسال عبدالماجد بعد از عبور از مهاجمان حریف و مدافعان تیم ایران وارد دروازه شد.

جواد عاصی داور فلسطینی این دیدار به رضا علیاری و علی عبدالله‌زاده از ایران و عبدالله السوید و محمد ابراهیم از عربستان کارت زرد نشان داد.

تیم امید ایران با این تساوی از دو دیدار خود 4 امتیازی شد و فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به دو تیم دیگر گروه خود یعنی عربستان و بحرین، صدرنشین است. تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها ازاین گروه، پس از دیدار بعدی بین تیم‌های امید عربستان و بحرین مشخص خواهد شد.

ترکیب تیم امید ایران:

محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی (73- میلاد کمندانی)، علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی (64- مهرداد محمدی)، میلاد محمدی، ارسلان مطهری (82- احسان پهلوان) و محمد دانشگر