~~به گزارش پارس ، به خبرگزاری فارس ستقلال از ساعت 16 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

*تمرین رأس ساعت 16 با صحبت‌های پرویز مظلومی آغاز شد.

*سیروس دین‌محمدی به دلیل عمل میخچه پا امروز در تمرین فقط نظاره گر تمرین بود.

*فرزاد مجیدی که در آخرین تمرین استقلال در زمین شماره 2 آزادی غایب بود امروز در تمرین حاضر بود.

*دروازه‌بانان به طور اختصاصی زیر نظر مربی گلرها کار خود را دنبال کردند.

*در 20 دقیقه ابتدایی تمرین امروز بازیکنان استقلال زیر نظر علی اصغر قربانعلی پور به انجام تمرینات بدنسازی و انجام برخی تمرینات پرنشاط و سرعتی پرداختند.

*علیرضا رمضانی در تمرینات گذشته استقلال به صورت اختصاصی کار می‌کرد امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

*پندار توفیقی عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال مهمان ویژه تمرین امروز استقلال بود و در کنار منصور پورحیدری کار بازیکنان را مشاهده می‌کرد.

*امید ابراهیمی، خسرو حیدری و میثم مجیدی به دلیل حضور در تمرین تیم ملی بزرگسالان، روزبه چشمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید محسن کریمی و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال غایب بودند.

*مرحله دوم تمرین بازیکنان استقلال به انجام کارهای تاکتیکی اختصاص داشت،‌بازیکنان این تیم در چهار گروه مختلف به انجام کارهای دفاعی و هجومی، بردن توپ به کناره‌ها و ارسال درون محوطه جریمه پرداختند. در این بخش از تمرین پرویز مظلومی توصیه‌های ویژه‌ای را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*در جریان تمرینات تاکتیکی منصور پورحیدری که در کنار زمین نشسته بود توصیه‌هایی را در مورد ارسال بهتر روی دروازه به میلاد فخرالدینی گوشزد کرد.

*در مرحله سوم تمرین بازیکنان استقلال به انجام کارهای بدنی پرداختند و با زدن استارت‌های کوتاه و بلند و عبور از مانع کارهای استقامتی را انجام دادند.

*پرویز مظلومی و آرش برهانی لحظاتی در گوشه‌ای از زمین با یکدیگر صحبت کردند.

*فرزاد مجیدی در تمرین امروز دائم به افرادی که کنار زمین بودند برای فاصله گرفتن از محل تمرین تذکر می‌داد و حتی در تمرین در اقدامی بسیار عجیب نیمکتی که کنار زمین بود را بلند کرد و آن را در مکانی دورتر از محل تمرین قرار داد.

*در جریان تمرینات تاکتیکی بازیکنان استقلال هر گاه گروهی دچار اشتباه می‌شد با رفتن شنا جریمه می‌شدند.

*مگویان و کرار جاسم همچنان به دلیل مشکلات مالی در تمرین غایب هستند.

*در 20 دقیقه پایانی تمرین آرش برهانی دچار مصدومیت شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. او در گوشه‌ای از زمین در کنار زمین قدم زد و دیگر کار خود را کنار بازیکنان ادامه نداد.