~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا رزیتا علی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، علت حذف خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا را ناداوری خواند و اظهار کرد: متاسفانه در نخستین دیدارم با حریف قزاقستانی هر ضربه‌ای که می‌زدم، داور امتیازی به من نمی‌داد و در نهایت هم با بی‌عدالتی کامل متحمل شکست شدم.

او ادامه داد: حتی سرمربی‌ام به من گفت حداقل 8 امتیاز در برابر حریفم می‌توانستم کسب کنم.

ملی‌پوش کاراته ایران با بیان اینکه تنها دو امتیاز کسب‌شده از سوی حریفش درست بود، گفت: من این دیدار را با نتیجه 4 بر یک واگذار کردم و در این میان فقط دو امتیاز او واقعی بود.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در رقابت‌های مختلف بین‌المللی مانند لیگ جهانی، رقابت‌های آسیایی و یونیورسیاد حضور داشتم و هیچگاه به این شکل شاهد داوری یک‌جانبه نبودم. حتی آن یک امتیاز نیز که من کسب کردم به خاطر کارت اعتراض بود.

او با بیان اینکه حریفش به هیچ‌ عنوان شایستگی پیروزی نداشت، گفت: حریف قزاقستانی من کاملا یک حریف معمولی بود و هیچ عنوان مهمی را در اختیار نداشت و در نهایت به دلیل قضاوت نادرست از گردونه رقابت‌ها حذف شدم. اگر در کنفدراسیون کاراته آسیا عضوی از ایران داشتیم قطعا به این راحتی حقم پایمال نمی‌شد. نداشتن یک کرسی آسیایی سبب شد تا به راحتی با ناداوری از گردونه رقابت‌ها حذف شوم. شاید از دست رفتن کرسی آسیایی کاراته به نوعی در قضاوت علیه من و باخت من تاثیرگذار بوده است.