• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد اینکه علی اکبر طاهری گفته سامانه 6090 سازمان لیگ را قبول نداریم و ما فقط سامانه 3090 را قبول داریم، گفت: هر مجموعه‌ای می‌تواند برای احقاق حقوقش اقدام بکند ولی آنچه در آئین‌نامه و اساسنامه سازمان لیگ وجود دارد این است که سازمان لیگ می‌تواند از طرف باشگاه‌ها قراردادهای تجاری امضا کند. با این حال اگر ایشان می‌گوید این از حقوق باشگاهش است می‌تواند این مساله را به طور مکتوب به سازمان لیگ ارایه کند تا در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح شود.

وی ادامه داد: در هر صورت باشگاه‌ها و سازمان لیگ یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم درآمدزایی است تا با این درآمدزایی بتوانند بخشی از هزینه‌ها را جبران کنند. در مورد قرارداد محیطی و حق پخش تلویزیونی هم فقط 5 درصد از از مبلغ این قراردادها به سازمان لیگ می‌رسد و 80 درصد از این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد. باشگاه پرسپولیس هم می‌تواند درخواستش را مکتوب به سازمان لیگ ارایه کند تا در هیات رئیسه بررسی شود.

کاظمی تصریح کرد: البته من به عنوان دبیر سازمان لیگ هم می‌توانم این مساله را به هیات رئیسه سازمان لیگ ببرم تا در مورد عام بودن یا خاص بودن این قرارداد نظر بدهند زیرا من به تنهایی نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم.