به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت مسابقه پی گرفته شد که در یکی از دیدارها تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بایرلورکوزن رفت و در حالی که لیونل مسی را بخاطر مصدومیت در ترکیب نداشت با حساب ۲ بر یک برابر این تیم پیروز شد.

هاکان کالان اغلو در دقیقه ۲۲ روی خروج اشتباه ترشتگن با ضربه سر دروازه بارسا را گشود تا نیمه اول با برتری لورکوزن خاتمه یابد. در نیمه دوم بازی بد بارسلونا تا دقیقه ۸۰ ادامه پیدا کرد تا اینکه سرجی روبرتو در این دقیقه روی یک ریباند کار را به تساوی کشاند. بارسلونا در دقیقه ۸۲ هم روی شوت دیدنی سوارز به گل دوم رسید تا شکست خانگی را با پیروزی عوض کند. بارسلونا که در هفته نخست در خانه رم یک بر یک متوقف شده بود حالا با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفته است.

در یکی از دیدارهای جذاب دیگر که از گروه G برگزار شد تیم پورتو در زمین خود میزبان چلسی بود. رویارویی مورینیو با تیم سابق خود و نیز تقابل این مربی با ایکر کاسیاس جالب توجه بود که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک پورتو خاتمه یافت.

تیم بایرن مونیخ نیز در ادامه بردهای پرگل خود، این بار نیز روی درخشش لواندوفسکی برابر دینامو زاگرب ۵ بر صفر برنده شد. لواندوفسکی در این بازی هم هت تریک کرد. شکست خانگی آرسنال برابر المپیاکوس یونان از اتفاقات عجیب دیدارهای سه شنبه شب بود تا هر دو تیم لندنی نتایج را به حریفان خود واگذار کرده باشند.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم و جدول رده بندی گروهها به شرح زیر است:

گروه E

* بارسلونا ۲ - بایرلورکوزن یک

* باته بوریسوف ۳ - رم ۲

جدول رده‌بندی گروه E

۱- بارسلونا ۴ امتیاز

۲- بایرلورکوزن ۳ امتیاز

۳- باتیه بوریسوف ۳ امتیاز

۴- رم یک امتیاز

گروه F

* بایرن مونیخ ۵ - دینامو زاگرب یک

* آرسنال ۲ - المپیاکوس ۳

جدول رده‌بندی گروه F

۱- بایرن مونیخ ۶ امتیاز

۲- المپیاکوس ۳ امتیاز

۳- دینامو زاگرب ۳ امتیاز

۴- آرسنال بدون امتیاز

گروه G

* پورتو ۲ - چلسی یک

* نماینده رژیم اشغالگر قدس صفر- دینامو کیف ۲

جدول رده‌بندی گروه G

۱- پورتو ۴ امتیاز

۲- دینامو کیف ۴ امتیاز

۳- چلسی ۳ امتیاز

۴- نماینده رژیم اشغالگر قدس بدون امتیاز

گروه H

* لیون صفر - والنسیا یک

* زنیت ۲ - خنت یک

جدول رده‌بندی گروه H

۱- زنیت ۶ امتیاز

۲- والنسیا ۳ امتیاز

۳- لیون یک امتیاز

۴- خنت یک امتیاز