~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا بهتاش فریبا ، در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران چه بوده است، گفت: استقلال تا اینجای فصل بد نبوده است. آنها خوب بازی می‌کنند و آماری که من دارم نشان می‌دهد که هر وقت از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کرده‌اند، پیروز بوده‌ و بازی بهتری را ارائه داده‌اند. تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه باعث شده تا استقلال تیمی هجومی شود. استقلال در ابتدای فصل به دلایل مختلفی نتوانسته بوده بدنسازی خوبی را پشت سر بگذارد و این مسئله به آنها آسیب می‌زد ولی در حال حاضر اکثریت بازیکنان استقلال مشکل بدنی ندارند و دلیل آن هم مربی بدنساز خوب آنهاست که خودش چون تجربه بازی دارد، بهتر از مربیان بدنسازی رشته دوومیدانی کار می‌کند.

او افزود: تصور من این است که اگر مقداری در بحث‌های مالی وضعیت استقلال بهتر شود آنها می‌توانند از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت دفاعی استقلال را در این فصل چه طور می‌بیند؛ چرا که عملکرد مدافعان استقلال در مقابل راه‌آهن انتقادهای زیادی را با خود به همراه داشته است، بیان کرد: اگر لیگ برتر را مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم که چهار تیم استقلال خوزستان، گسترش فولاد، سپاهان و راه‌آهن از نفرات سرعتی در خط حمله استفاده می‌کنند و این مسئله می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد. به همین دلیل نمی‌توان روی بحث بازی با راه‌آهن صرفا توجه داشت. اعتقاد من این است که ساختار دفاعی استقلال دچار اشکال است. ضمن این که وقتی هافبک‌های استقلال جز روزبه چشمی چندان تمایلی به دفاع ندارند و وقتی هم که از میانه زمین نتوانید توپ‌ها را قطع کنید، فشار دوچندانی به دفاع می‌آید.

وی اضافه کرد: عده‌ای می‌گویند که عمران‌زاده به دلیل جثه‌اش نمی‌تواند استارت بزند و در کورس‌ها عقب می‌افتد اما من فکر می‌کنم این طور نیست و او در این زمینه مشکلی ندارد. در فوتبال روز دنیا، دفاع از جلو شروع می‌شود و استقلال در این زمینه باید کار کند تا دچار مشکلاتی که در بازی با راه‌آهن شد، نشود.