به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مدافع سابق قرمزها خاطرات جالبی از دربی دارد و البته ادعا می‌ کند چندین سال است که دربی های پایتخت مسخره شده است.

دربی هیچ وقت بی اهمیت نیست
از نظر من دربی هیچ وقت بی اهمیت نمی‌ شود، به هر حال این بازی برای تماشاگران این دو تیم جذاب است و همه دوست دارند در آن پیروز شوند. پیروزی برای هواداران دو تیم مهم است و من امیدوارم برنده بازی پرسپولیس باشد.

دربی مسخره بود، مسخره تر شد
الان سال هاست که بازی های دربی مسخره است و تماشاگران دو تیم از بازی های هیچ لذتی نمی‌ برند و جذابیتی ندارد. الان این بازی که مسخره تر هم است چون این دو تیم هیچ شانسی برای کسب سهمیه آسیایی یا قهرمانی ندارند. فکر می‌ کنم کسانی که این دو تیم را به این روز انداخته اند حالا باید جوابگو باشند.

ستاره های دربی
از نظر من برای پرسپولیس مهدی طارمی می‌ تواند ستاره باشد. او هم فوتبالیست خوبی است و هم پسر بااخلاق که سالم زندگی می‌ کند. برای استقلال هم کرار.

امیر یکسال باید استراحت کند
امیر قلعه‌نویی اسطوره استقلال است و دوست بسیار صمیمی من. من فکر می‌ کنم او نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفته اما بهتر است یک سال استراحت کند تا ذهنش باز شود. البته این نباشد که او برود و لیدرها از هفته سوم علیه سرمربی جدیدشان شعار بدهند.

من و امیر هم خانه بودیم
من و امیر قلعه‌نویی در یک خانه زندگی می‌ کردیم و حتی شبی که با هم در دربی دعوایمان شد، یک شب با هم در بازداشت خوابیدیم. من همیشه قلعه‌نویی را دوست داشته و دارم.

بهترین خاطره از دربی
بهترین خاطره ام از دربی همان گلی که فرشاد پیوس زد و من توپ را از دروازه عابدزاده در آوردم و توپ را به وسط زمین انداختم. حالا دیگر دوست ندارم در مورد اتفاقات بعدی صحبت کنم چون همه می‌ دانند. البته عابدزاده عادت داشت وقتی گل می‌ خورد، بدنش را خم می‌ کرد و من هم آن کار را کردم.