~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا برانکو ایوانکوویچ درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: کار خاصی نداشتم. روز تعطیل من بود و خواستم سری به همکارانم بزنم. طاهری و اعضای هیات مدیره امروز جلسه داشتند که درباره مسائل مالی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه‌اش در تعطیلی لیگ برتر اظهار کرد: برنامه مضاعفی در این تعطیلات خواهیم داشت. دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و هر روز صبح و عصر تمرین خواهیم کرد. 5 تا 6 بازیکن امید هم به تیم‌مان اضافه می‌کنیم تا جای خالی بازیکنان ملی‌پوش را پر کنیم و از طرفی آنها را محک بزنیم. سه یا چهار روز هم استراحت خواهیم کرد.

وی با بیان این که تعطیلات لیگ خوشایند او نیست، اضافه کرد: 20 روز تعطیلی لیگ در روند ما تاثیر خواهد گذاشت؛ مخصوصا این که بازیکنان ملی‌پوش‌مان با ما تمرین نمی‌کنند و بعد از تعطیلات نیاز دارند که با ما هماهنگ شوند.

برانکو در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر این که او جنون ندارد که ضربه پنالتی را به بازیکنی بدهد که روی او خطا شده است، تصریح کرد: چنین حرفی را نزده‌ام و این افراد دروغ می‌گویند. من گفتم بینسون ضربه را بزند و این قانون از مقررات نانوشته فوتبال است. معمولا بازیکنی که به روی او خطا شده است ضربه پنالتی را نمی‌زند که خود من این قانون را در بازی با سایپا رعایت نکردم. بازیکنان دیگری مانند رضاییان، نوروزی، عالیشاه هم ضربه پنالتی را به خوبی می‌زنند و نمی‌دانم چرا این موضوع را بزرگ می‌کنند.