به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سازمان لیگ زمان برگزاری این نشست را ساعت 14 روز چهارشنبه هشتم مهرماه اعلام کرد. بر این اساس کلیه اعضای شورای عمومی سازمان لیگ به این نشست دعوت شدند تا آیین نامه مسابقات والیبال سال 94 را بررسی کنند.

در این نشست که در دفتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برگزار می شود، وضعیت کلی لیگ برتر والیبال مردان سال 94 نیز با حضور مدیران باشگاه های فعال در رشته والیبال از جمله شرکت کنندگان در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

تا کنون فقط چهار تیم بانک سرمایه، ثامن الحجج سبزوار، پیشگامان شفق اردکان و متین ورامین مبلغ ورودی خود را برای شرکت در فصل آینده لیگ برتر پرداخت کرده اند.

سایر تیم های متقاضی هنوز ورودی خود را پرداخت نکرده اند و مدارک تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی خود را نیز به سازمان لیگ ارائه نکرده اند که تا روز چهارشنبه هشتم مهرماه برنامه سایر تیم ها برای حضور در لیگ برتر مشخص می شود.

نحوه برگزاری لیگ برتر سال 94 در یک گروه یا دوگروه، چگونگی پیگیری مرحله پلی آف و دیگر موضوعات مرتبط با لیگ برتر سال 94 از جمله مواردی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

لیگ برتر والیبال سال 93 با حضور 14 تیم در دو گروه مقدماتی برگزار شد و از هر گروه چهار تیم برتر (جمعا هشت تیم) به مرحله پلی آف صعود کردند.

ارتعاشات صنعتی ایران، آلومینیوم المهدی بندرعباس، بازرگانی جواهری گنبد، پارس مهر فارس، پیکان تهران، تعاون گنبد، سایپای البرز، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، شهرداری زاهدان، متین ورامین، موسسه مالی و اعتباری میزان، نوین کشاورز و وزارت دفاع 14 تیم شرکت کننده در لیگ برتر سال گذشته بودند که عنوان قهرمانی به پیکان تهران رسید.