~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس منصور رشیدی ، در خصوص تساوی استقلال مقابل راه‌آهن و اشتباهاتی که مهدی رحمتی در این بازی مرتکب شد خاطرنشان کرد: کل تیم استقلال بد بازی کرد. رحمتی هم یکی از بازیکنان استقلال بود. خط حمله تعطیل بود و اصلا تاکتیک خاصی نداشت. رحمتی هم زیاد آماده نبود و دچار اشتباهاتی شد. تماشاگران استقلال بازی بسیار بدی از تیم دیدند. استقلال به هیچ عنوان روند 2-3 بازی گذشته را نداشت.

وی در مورد علت ضعیف بازی کردن استقلال خاطرنشان کرد: ترکیب تیم در این زمینه خیلی موثر بود. تعویض‌ها رو به جلو نبود و تاکتیک خاصی را ندیدم. با به کارگیری از برخی بازیکنان روند تیم را کند کرده بود. انتظار داریم که تیم مانند ذوب‌آهن یا تیم‌های دیگری در کارهای تاکتیکی خوب کار کند.

پیشکسوت استقلال در مورد ادامه روند آبی‌پوشان گفت: اگر این گونه باشد موفق نمی‌شوند و به تیم امیدی نیست. درست است که صدرنشین هستند اما تداوم ندارد. توقع داریم که فوتبال تاکتیکی بازی کنند و نتیجه بگیرند نه اینکه بازی زشتی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: اگر مظلومی بتواند با مربیان دیگر مشورت کند می‌تواند امیدوار باشد که تیم تاکتیکی‌تر بازی کند. استقلال بازیکنان جوان و تاکتیک‌پذیر خوبی دارد و می‌تواند در صورت تفکرات سرمربی تیم بازی خوبی به نمایش بگذارد.