~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار آبی پوشان مقابل راه آهن در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از بازی با نفت تلاشمان این بود که ریکاوری کنیم و خستگی را از تن بیرون کنیم تا بتوانیم نود دقیقه مقابل راه آهن که تیمی جوان است نبرد داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هر صورت نقاط ضعف و قوتی در یک تیم وجود دارد که باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما دیدارهایی را مقابل نفت و گسترش فولاد داشتیم که آن ها نیز دیدارهای ساده ای نبوده اند و به هر حال با توجه به تاکتیک خود برای ما مشکلاتی نیز ایجاد کرده اند. دفاع ما در این دوبازی خوب کار کرده و 5 گل خورده در 6 هفته آمار بالایی نیست. از ابتدا هم گفته‌ایم به دنبال بازی تهاجمی هستیم اما شاید به دلیل تفکرات تیم مقابل شرایط در زمین بازی برای ما فرق کند.

سرمربی استقلال درباره صدرنشینی این تیم نیز گفت: جلسه ای 45 دقیقه‌ای با بازیکنان داشتیم و می دانیم که تنها شش هفته گذشته است، اینکه بگوییم کار تمام است این گونه نیست. بازیکنان ما نیز این موضوع را می دانند. صدرنشینی در این مقطع زمانی کار ما را سخت تر می کند چرا که ما برای سی هفته برنامه ریزی کرده ایم و تنها این شش هفته مد نظر ما نبوده است. دوست نداشتیم هم اکنون در صدر باشیم و بازیکنان نیز خود را به این مسئله دلخوش نکرده‌اند. در مورد بازی فردا هم بگویم که راه آهن تیم جوانی است و به تارتار نیز بابت انتخابش به عنوان سرمربی این تیم تبریک می گویم. هرچند فرصت چندانی نداشته ایم که بر روی مسائل تاکتیکی کار کنیم اما نقاط ضعف و قوت خود و تیم حریف را می دانیم.

مظلومی همچنین در مورد بازیکنانی که استقلال در بازی فردا در اختیار ندارد، بیان کرد: مگویان را نداریم و ریوالدو هم در اختیار باشگاه است اما کرار را در بازی فردا داریم.

وی همچنین در پاسخ به تغییر حکم مدیرعاملی افشارزاده به سرپرستی، گفت: همه مجموعه استقلال افشارزاده را دوست دارند و علاقمند هستند با او کار کنند. احتمالا این موضوع به دلیل مسائل قانونی است و احتمالا قانون باعث شده اینگونه باشد.