~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم، آنقدر تجربه دارم که بگویم داور از دقیقه یک بازی علیه ما قضاوت کرد. متأسفم که داور بازیکن سایپا را در دقیقه 40 اخراج نکرد. اگر داور بازیکن سایپا را اخراج می‌کرد، باز هم سایپا یازده نفره بود چون داور همچنان در میدان مسابقه حضور داشت. مقصر اصلی این بازی داوری بود، او در نیمه دوم هم دو سه سوت بی‌جهت زد و جلوی ضدحمله را گرفت، در حالی که می‌توانست ادامه بازی بدهد.

اسکوچیچ ادامه داد: برای داور یک پیغام دارم، اگر می‌خواهد دزدی کند، مثل یک جنتلمن این کار را انجام دهد، نه اینکه از دقیقه یک علیه ما سوت بزند. البته ما مشکلاتی هم داشتیم، اما نمی‌خواهم کسی ما را احمق فرض کند، چرا داور آن بازیکن سایپا را اخراج نکرد؟ کمک‌داور هم همین مسئله را تأیید کرد.

وی در مورد اینکه این حرفها می‌تواند باعث محرومیتش شود، گفت: فکر می‌کنم این اولین بار است که من علیه داوری صحبت می‌کنم، اما من آنقدر مویم در فوتبال سفید شده که کسی نتواند من را احمق جلوه بدهد. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به داوران آموزش بدهد مشخص کنند چه زمانی باید بازیکن را اخراج کنند. البته داور به این مسئله آگاه بود، او در 3 متری صحنه قرارداشت و می‌توانست بازیکن سایپا را اخراج کند.

اسکوچیچ در مورد شعار هواداران علیه خودش و بازیکنان تیمش گفت: در فوتبال گاهی برخی به نفع شما هستند و گاهی ضد شما، من ابتدا باید فولاد را درست کنم و بعد از فولاد می‌روم. من باید فولاد را از این وضعیت بیرون بیاورم و بعد خودم از فولاد می‌روم. اجازه نمی‌دهم وقتی ما خوب بازی کردیم و در روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم، اینگونه علیه ما باشند. آیا شما خبرنگاران کارت زرد دوم را دیدید که باید به بازیکن سایپا نشان داده می‌شد؟

سرمربی فولاد در مورد اینکه فولاد در بازی‌های گذشته هم بد نتیجه گرفته و آیا در آن بازی‌ها هم داور مقصر بوده، گفت: من فقط در مورد این بازی صحبت می‌کنم، اینها بهانه نیست که گفتم، قبل از این هم گفتم که ما مشکلاتی داریم ولی کسی نباید با ما بازی کند.