~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر سعید رمضانی داماد خانواده حجازی پیرامون انتقادهایی که از طرف امیر قلعه نویی، جواد زرینچه و...به فیلم «من ناصر حجازی هستم» انجام شده،گفت: حداقل بیش از دو مرتبه فیلم را دیده‌ام. همانطور که گفتید سعی کردیم آنچه در تاریخ رخ داده است را آنگونه که بوده در فیلم به تصویر بکشیم. مواردی که مبتنی بر اسناد و مدارک تصویری و روزنامه‌ها است و بدون دخل و تصرف یا تحریف ما در مستند بدان پرداخته شده است. حال اگر این اسناد تاریخی برای مخاطب چنین فضایی را ایجاد می‌کند، ارتباطی به ما ندارد.

وی افزود: در فیلم بوده‌اند افرادی که از برخی به خصوص پیرامون بازی معروف سال 78 استقلال و سایپا چه در تیم حریف و چه در تیم استقلال اسم برده‌اند که از امیر رفیعی تهیه کننده کار خواستم تا نامی از هیچ کس برده نشود و فقط راوی بر اساس آنچه در روزنامه‌ها بوده است، نقل قول کند. برای من جای سوال است افرادی موضع گیری کرده‌اند که فیلم را ندیده‌اند در حالی که بهتر بود حرفهای‌شان را بعد از دیدن آن بیان می‌کردند.

رمضانی در مواجهه با این پرسش که آیا با جو ایجاد شده در فیلم تغییراتی ایجاد خواهد شد یا نه گفت: از همان بازی استقلال و سایپا می گویم. در سال 86 که ناصر حجازی مجدد سرمربی استقلال شد، قبل از بازی با سایپا برنامه نود با اشاره به اسم افراد و دعوت از آنها به صورت علنی بحث خیانت را وسط کشید و ... اما در فیلم حتی سعی کردیم بدون اشاره مستقیم به نام افراد در فضایی آرامتر به آن بازی بپردازیم تا بیشتر بر پایه بریده جراید و تصویر و حرف‌های دیگران قضاوت به بیننده سپرده شود. این را گفتم تا بگویم قبل‌تر به تمام لحظات فیلم حتی با حضور کارشناسان حقوقی پرداخته شده است و فکر نمی‌کنم تغییر چندانی صورت بگیرد

سرپرست تیم سیاه جامگان نسبت به انتقاد شخص امیر قلعه نویی تاکید کرد: فیلم حقیقت را گفته است . مثلا به شکایت ایشان از ناصر حجازی در سال 85 اشاره داشته که این اتفاق افتاده است . اگر کار نادرستی بوده که چرا صورت گرفته و اگر رفتار ایشان صحیح بوده است که دیگر ناراحتی ندارد.

رمضانی افزود: قضاوت را به مردم بسپاریم خیلی بهتر است. یا فیلم در حق دیگران اجحاف کرده که مردم بهترین قاضی هستند و ما را مواخذه خواهند کرد یا حقایق را گفته است که این ذات یک مستند خوب و جسورانه است و الگویی می‌شود برای دیگران برای کسب محبوبیت و ... .

وی در مورد عدم حضور بزرگان استقلال در مراسم اکران خصوصی فیلم گفت: اتفاقا با منصور پورحیدری، علی رضا منصوریان، فرهاد مجیدی و حتی جواد زرینچه تماس گرفتیم  و صحبت کردیم تا در فیلم حضور داشته باشند که به هر دلیل از سوی آنها این اتفاق نیفتاد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: من نماینده خانواده حجازی بودم که اختیارات را به رفیعی واگذار کردم و وی با دیگر عوامل کار از جمله : کارگردان، نویسنده و ... در ارتباط بود رفیعی نه فقط تهیه کننده که مجری طرح و محقق پروژه نیز بود و بابت تمام مسایل ارتباط صمیمانه و نزدیکی با من داشت و هم فکری می کرد. بزودی با تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم خانم نیاز افشین کیا نیز جلسه خواهیم گذاشت و تصمیم نهایی را می گیریم.

وی در مورد نفع مالی خانواده حجازی در این رابطه گفت: به هر حال از آنجاییکه فیلم بدون حمایت ارگان‌های خصوصی و دولتی ساخته شده است بایستی به برگشت هزینه‌های صورت گرفته توسط سرمایه‎گذار و سود ایشان نیز فکر کرد اما آنچه مهم است رفاقت و اشتراک فکری اعضای خانواده حجازی و تهیه کننده جهت فعالیت در امور انسان دوستانه است که به دلیل نوع بیماری و علت درگذشت ناصر حجازی به سود و صرف آن در این زمینه با ایجاد بنیادی به نام ایشان فکر می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تصمیم گرفتیم به جهت پیشبرد بهتر کار به لحاظ ارتقای کیفیت و حتی نحوه توزیع و عرضه به مردم و ایجاد تمرکز از این حیث برای تهیه کننده و دیگر عوامل گروه، از هر گونه مصاحبه دوری کنیم تا آنچه شایسته فیلم است، اتفاق بیافتد.