به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس شهرام محمودی درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2015 اظهار داشت: امروز آخرین بازی خود را مقابل مصر برگزار کردیم؛ با توجه به اینکه این مسابقه صبح برگزار می شد کمی برایمان سخت بود، اما خدا را شکر با پیروزی مسابقات را تمام کردیم و بدون شک این نتیجه در جدول نهایی به ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسابقات امسال اصلاً برای ما خوب نبود، چراکه ما بیشتر از این از خودمان انتظار داشتیم. متاسفانه نتیجه ای که گرفته ایم از نظر خودمان هم اصلاً قابل قبول نیست. برای اینکه بتوانیم در مسابقات انتخابی المپیک سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم باید خیلی خوب کار کنیم. جام جهانی امروز برای ما تمام شد و امیدوارم بتوانیم برای مسابقات سال آینده خیلی بهتر از این مسابقات آماده شویم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از همه عذرخواهی می کنم که نتوانستیم مثل گذشته خوب بازی کنیم و مردم از دیدن بازی های ما خوشحال شوند. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم، چراکه واقعا خودمان هم ناراحت هستیم و شرایط بدی داریم. تک تک نفرات تیم از نتایج تیم ناراضی و ناراحت هستند و فقط امیدوارم بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.